مرکز خرید کشمش گلد صادراتی

کشمش گلد یکی از محصولات فرآوری شده انگور می باشد که هم در بازار داخلی و هم در بازار های بین المللی، متقاضیان و طرفداران بسیاری دارد.

این محصول، به کمک دستگاه های مخصوص، رطوبت گیری شده و سپس در اتاقک های ویژه ای تحت خلا، در معرض هاله ای از دود گوگرد قرار می گیرند و رنگ طلایی پیدا می کنند.

در واقع دلیل نامگذاری آنها نیز همین رنگ طلایی می باشد. بازار پسندی کشمش های گلد، بسیار بالا بوده و ارزش غذایی و دارویی آن نیز، به اثبات رسیده است.

برای آشنایی با خرید کشمش گلد صادراتی، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

مرکز خرید کشمش گلد صادراتی

آنالیز کشمش گلد صادراتی

آنالیز کشمش گلد صادراتی همان طور که اشاره شد کشمش به خاطر وجود عناصر و املاح متعددی که دارد، می تواند به عنوان یک ماده غذایی مقوی و مغذی به کار رود. در آنالیز این محصول، میزان و مقدار املاح و عناصر مشخص می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

آب موجود در بافت های این محصول، بیست و چهار گرم برآورد شده است. هیدروکربن‌ها آن هم به هفتاد و سه گرم می رسد. پروتئین گیاهی کشمش مذکور، بیش از پروتئین انگور بوده و معادل یک و دو دهم گرم می باشد.

 

میزان لیپید در آن به نیم گرم رسیده و بیش از سی میلی گرم سدیم دارد. پتاسیم به عنوان یک عنصر مفید و موثر بر عملکرد قلب و کنترل فشار خون، قریب به هفتصد و هشت میلی گرم عنوان شده است.

همچنین در آنالیز کشمش طلایی گلد مشخص گردیده که مقدار عناصر کلسیم و منیزیم به ترتیب هفتاد و هشت و شش میلی گرم بوده و برابر با دویست و شصت و هشت کیلو کالری انرژی دارد. به همین دلیل به عنوان یک میان وعده مقوی و یک منبع غذایی انرژی زا از آن یاد می شود.

ویتامین های گروه B و C و همچنین اسید مالیک هم در آنالیز کشمش گلد مشاهده می گردد.

قیمت روز کشمش گلد صادراتی در ایران

قیمت روز کشمش گلد صادراتی در ایران قیمت کشمش زرد گلد صادراتی در ایران را چندین عامل تعیین می کنند. کیفیت کشمش که تا حد زیادی به نوع انگور به کار رفته در تولید آن بستگی دارد، از مهمترین این عوامل به شمار می رود.

 

نحوه فرآوری و هزینه هایی که برای این منظور، صرف شده است، همچنین میزان بازار پسندی محصول نیز فاکتور های دیگری هستند که قیمت نهایی کشمش صادراتی را مشخص می کنند.

 

نوع خرید محصول هم یکی دیگر از پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت آن به شمار می آید. به نحوی که اگر به صورت عمده و مستقیم از کارخانه کشمش خریداری شود، هم از تخفیفات متعدد بهره می برد و هم موجب حذف واسطه های فروش خواهد شد. در نتیجه قیمت ها به پایین ترین حد خود می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما