مرکز خرید مویز انگور

مویز خشکبار خوشمزه ای است که از انگور سیاه شاهانی تهیه می شود. این خشکبار را هم به صورت دستی و سنتی در منزل تهیه می کنند و هم به صورت فله ای و تحت موازین بهداشتی در کارخانه.

کشاورزان انگورهای سیاه را به کارخانه ها می فروشند. در اصل کارخانه ها برای اینکه قیمت مویز مناسب تر دربیاید آنرا از بازار نمی خرند تا پول واسطه بدهند بلکه ترجیحا به قیمت مناسب تر سر زمین از کشاورز می خرند. مویز انگور دارای خواص بیشماریست که از آن جمله می توان به وجود فراوان آنتی اکسیدان در آن اشاره کرد.

مرکز خرید مویز انگور

راه های تشخیص کشمش و مویز مرغوب

راه های تشخیص کشمش و مویز مرغوب

قیمت مویز انگور سیاه یا شاهانی نسبت مستقیمی با قیمت انگور دارد. هر قدر تولید کننده انگور را گرانتر از بازار یا کشاورز خریده باشد به همان نسبت قیمت مویز هم بیشتر خواهد شد.

 

مویز مرغوب براق است و دانه انگور خشک شده چوبه ندارد یعنی دم حبه انگور قبلا گرفته شده و برای خوردن نیاز به پاک کردن ندارد و آشغال و خس و خاشاک هم ندارد. اگر مویز کدر باشد یعنی یا کهنه است و یا درست خشک نشده است.

 

برای تهیه مویز انگور را با خوشه، روی بند در جایی که نور غیر مستقیم می تابد آویزان می کنند و طی مدت یکماه تا چهل روز مویز بوجود می آید سپس خوشه ها را بر می داند و مواد اضافی و ساقه و چوب های خشک انگور را می گیرند.

 

مویز به دو نوع با دانه و بی دانه تقسیم می شود که هر کدام از انگورهای متفاوتی تهیه می شوند و طرفداران خود را دارند. مویز به هضم غذا کمک می کند و اگر صبح ها به صورت ناشتا میل شود به پاکسازی معده و روده کمک می کند و قند موجود در آن هم به عنوان قند مضر شناخته نمی شود بلکه این قند طبیعی و برای بدن مفید است.

ارزانترین قیمت مویز انگور بازار

ارزانترین قیمت مویز انگور بازار

ارزانترین مویز انگور با کیفیت بالا را در این سایت عرضه می کنند چون رضایت مشتری دغدغه مهم فروشندگان این سایت است. خواص انگور بعد از خشک شدن و تبدیل به مویز کم نمی شود بلکه بیشتر هم می شود. این خشکبار با شیرینی طبیعی که دارد مورد علاقه افراد زیادی است به خصوص بیماران دیابتی و کسانی که مشکل قند دارند. افراد مویز را در کنار آجیل و مغزها مثل گردو و یا پسته در کنار چای مصرف می کنند.

 

خواص آنتی اکسیدانی انگور سیاه با تبدیل به کشمش مویز از بین نمی رود بلکه خاصیت خود را حفظ می کند. به دلیل وجود ماده ای به نام انتوسیانین در مویز، این ماده انرژی بیشتری نسبت به سایر کشمش ها مثل کشمش سبز و کشمش پلویی دارد. مویز دارای سدیم، پتاسیم، ویتامین و املاح معدنی فراوانیست. با فهمیدن خواص بیشمار مویز مردم بیشتر تمایل به خرید این خشکبار دارند نه خرید کشمش های مختلف.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما