مرکز توزیع مویز سیاه اعلا در بازار

مرکز توزیع و فروش مویز سیاه اعلا و مرغوب در این سایت قرار دارد و مشتریان می توانند این محصولات را با نرخ ارزان تر از بازار به صورت عمده و جزئی خریداری نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

توزیع مویز سیاه

مویز سیاه در ایران

یکی از انواع محصولاتی که در زمینه انواع کشمش و مویز در سراسر دنیا توزیع می گردد مویز سیاه است که ممکن است هم هسته دار و هم بی هسته باشد و کشورمان هم این محصول را (البته نه در حجم بالا) تولید کرده و علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز آنها را بسته بندی می کنند.

 

اما مشکلی که وجود دارد این است که اکثر مویز سیاه که در ایران تولید می‌شود به صورت هسته دار است و میزان تولید مویز سیاه بی هسته بسیار کم است به همین جهت این محصولات را از کشورهای ازبکستان و افغانستان که به تازگی تاجیکستان هم به آن اضافه شده وارد می کنند.

 

مویز ازبک و مویز افغان که شما در بازار می‌بینید نمونه همین وارداتی ها می باشد که بسیار خوش طعم و شیرین بوده و کاملا بی هسته است و عموما از سایز ۹ میل تا ۱۵ میل در بازار موجود می باشد.

 

این محصولات در ایران بسیار پرطرفدار است ولی مشکلی که وجود دارد این است که چون با تغییر نرخ ارز قیمت آن تغییر می کند لذا از اوایل سال ۹۷ بود که با افزایش قیمت ارز، نرخ این محصولات هم بسیار بالا رفت تا جایی که این مرکز قبل از از سال ۹۷ بهترین کیفیت این محصولات را کیلویی ۲۸۰۰۰ تومان میفروخت و در حال حاضر به کیلویی ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

توزیع مویز اعلا

توزیع مویز سیاه اعلا

در این مرکز، علاوه بر مویز سیاه ایرانی هسته دار موجود است، نمونه بدون هسته هم در حجم وسیعی در انبار موجود و امکان فروش آن وجود دارد و شما اگر با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید علاوه بر ارسال فیلم و عکس محصولات، قیمت روز آنها را نیز به شما خواهند گفت.

 

محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد به صورت کارتون شده که ۱۰ کیلویی می باشند و کاملاً فرآوری شده به دست مشتری می رسد اما نوع دیگری از مویز هم داریم که به صورت فله ای و در کیسه به فروش می‌رود که عموما مویز سرخ هسته دار ممکن است به این صورت عرضه گردد که از آن جمله می‌توان به مویز دشمن زیاری و مویز فخری و مویز رطبی اشاره نمود.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات این مرکز قرار دادیم و شما می توانید با ارتباط گرفتن با ایشان هرگونه مشاوره ای در مورد این محصولات داشته باشید و البته لازم به ذکر است که این مرکز سابقه صادرات این محصولات را به کشورهای نظیر انگلیس، آلمان و عمان هم در کارنامه خود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما