مراکز فروش کشمش ضایعاتی

ایران یکی از اصلی ترین و مهمترین کشورهای تولید کننده انواع کشمش در جهان به شمار می رود که علاوه بر تامین نیاز بخش وسیعی از بازارهای داخلی در زمینه صادرات این محصولات در درجه بندی های متنوع نقش بسیار موثری را ایفا می کند.

 

کشمش ضایعاتی جزو ارقام درجه ۲ و ۳ کشمش به شمار می روند که در مصارف صنعتی و غیرصنعتی از کاربردهای متنوعی برخوردار می باشد، سفارش و خرید این محصول از طریق مراکز فروش آنلاین از محاسن بیشماری برخوردار می باشد که از مهمترین آنها صرفه جویی در هزینه ها و زمان می باشد.

مراکز فروش کشمش ضایعاتی

مشخصات انواع کشمش ضایعاتی

مشخصات انواع کشمش ضایعاتی در خصوص مشخصات انواع کشمش ضایعاتی، این محصولات به دلایل متعدد نظیر روش خشک کردن نامناسب، استفاده از انگورهای با کیفیت پایین جهت تهیه کشمش، بسته بندی غیراصولی و … از لحاظ شکل ظاهری و طعم و مزه از مرغوبیت کمتری نسبت به کشمش های درجه یک برخوردار بوده و به انواع درجه ۲ و ۳ طبقه بندی می شوند.

 

کشمش های ضایعاتی از کیفیت پایین تری نسبت به ارقام درجه یک و صادراتی برخوردار می باشند اما همچنان دارای ارزش غذایی و مواد مغذی سرشاری هستند که استفاده از آنها در صنایع تبدیلی می تواند در کاهش هزینه های محصولات تولیدی این صنایع تاثیر بسزایی داشته باشد. در رابطه با انواع کشمش های ضایعاتی می توان به کشمش ضایعاتی پلویی، کشمش سایه خشک، کشمش زرد و سبز قلمی، کشمش مویز و کشمش آفتابی اشاره کرد.

 

خرید و فروش کشمش ضایعاتی در کشور به دلیل موارد مصرف فراوانی که در صنایع مختلف دارند از رونق بالایی برخوردار می باشد، از جمله مهمترین موارد مصرف این نوع کشمش ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  1. تولید شیره کشمش
  2. تهیه و تولید مکمل های غذایی خوراک دام و طیور
  3. استفاده به عنوان خوراک زنبور عسل
  4. تولید الکل و سرکه

عرضه کننده کشمش ضایعاتی

عرضه کننده کشمش ضایعاتی

 

جهت تهیه کشمش ضایعاتی با قیمت استثنایی می توانید از طریق عرضه کننده واقعی این محصول به دو صورت آنلاین یا حضوری اقدام بفرمایید، البته خرید به روش آنلاین از مزیت های بیشتری برخوردار است که از مهمترین آنها می توان به خرید بدون واسطه و صرفه جویی در هزینه و زمان اشاره کرد.

خرید و فروش و عرضه انواع کشمش ضایعاتی به دو صورت بسته بندی و فله ای با کیسه توسط مراکز فروش امکان پذیر می باشد، اما قیمت عرضه به صورت فله در کاهش هزینه های خرید تاثیر بسزایی دارد. فروش کشمش فله در دو گونه کشمش بدون دانه و کشمش دانه دار انجام می گیرد که کشمش های ضایعاتی بدون دانه به دلیل بدون دانه بودن از کیفیت و مطلوبیت بالاتری برخوردار بوده در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما