محل خرید کشمش قلمی ممتاز

کشمش قلمی ممتاز به دلیل خوشمزه بودن و کیفیت عالی و همچنین خواص فراوانی که دارد از فروش بالایی در بازار برخوردار است که مشتریان برای خرید کشمش قلمی به صورت عمده و جزئی می توانند با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

محل خرید کشمش قلمی ممتاز

فرآیند تولید کشمش قلمی

فرآیند تولید کشمش قلمی

کشمش در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که کشمش قلمی یکی از پر طرفدارترین آن ها می باشد. برای تهیه کشمش قلمی از انگور بی دانه استفاده می شود. فرآیند تولید کشمش قلمی با توجه به اینکه روش سنتی باشد و یا روش کارخانه ای و صنعتی کمی تفاوت می کند که در ادامه به بررسی و توضیح این دو روش می پردازیم.

 

در روش تهیه کشمش قلمی در ابتدا لازم است انگورهای بی دانه را تهیه کنید و آنها را به خوبی بشویید چوب و شاخه های انگور و نباید از آنها جدا کنید و انگورها را با همون چوب و شاخه هایی که دارند از یک طناب آویزان کرده زمان دهید حدود نزدیک یک ماه تا انگور را خشک شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید در مکانی که سایه باشد و هوای خنک جریان دارد این عمل را انجام دهید.

 

برای تولید کشمش قلمی به شیوه کارخانه ای و صنعتی از دستگاه و تجهیزات اتوماتیک استفاده می شود. فرآیند خشک شدن آنها به سرعت انجام می گیرد همچنین برای تهیه در این روش از گوگرد برای خشک شدن انگور استفاده می‌شود.

ویژگی کشمش قلمی ممتاز

ویژگی کشمش قلمی ممتاز کشمش یکی از  پرخاصیت ترین انواع خشکبار می باشد که مصرف آن فواید فراوانی را برای بدن به همراه دارد و می تواند یک جایگزین فوق العاده برای تنقلات مضر باشد. کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی ممتاز، خوشمزه و لذیذ است و دارای بافت نرمی است به طوری که خوردن آن احساس خوشایندی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

این کشمش خواص و فواید فراوانی دارد که از جمله آنها می‌توان به تاثیر آن بر روی حافظه اشاره کرد که موجب تقویت حافظه در کودکان و نوجوانان می شود. استفاده مداوم از کشمش قلمی و قراردادن آن در سبد غذایی شما را از ابتلا به آلزایمر در دوران میانسالی و پیری در امان نگه می دارد و خطر مبتلا شدن به این بیماری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

این کشمش که کشیده و باریک است و معمولاً به رنگ سبز می باشد که علاوه بر فروش در بازارهای داخلی برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از تاجران و بازرگانان کشمش قلمی ممتاز را برای صادرات انتخاب می‌کنند و در کشورهای همسایه از جمله کشورهای عربی آن را به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما