قیمت کشمش سلطانی ملایر

استعلام قیمت کشمش سلطانی ملایر در این مجموعه ممکن است و مشتریانی که این محصول را برای بازار داخلی و یا صادرات می خواهند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

محصول سلطانی گوگرد خورده درجه یک ⇓

قیمت کشمش سلطانی

تولید کشمش سلطانی مرغوب

کشمش سلطانی یا کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات تولید کشورمان می باشد که هم در زمینه فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات، که این محصول را برای داخل در کارتون های ۹ کیلویی بسته‌ بندی می‌کنند و برای بازار صادراتی در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص.

 

مناطق زیادی هستند که کشمش سلطانی را در اختیار دارند، عموما در هر منطقه‌ای که انگور وجود دارد این محصول را هم تولید می‌ کنند اما باید به نکته مهمی توجه نمود و آن اینکه مشتری آن چه در داخل و چه در خارج مایلند این محصول را به صورت بی دانه و بی هسته مصرف کنند و از طرفی سایز آن هم باید زیر ۱۰ میل باشد تا بتوان از آن به عنوان خوراک کیک، کلوچه، شیرینی و نان صنعتی و نیز استفاده در برنج بهره برد.

 

اما اگر قرار باشد مهمترین مناطق تولید کننده آن را نام ببریم قطعاً نام تاکستان قزوین که از نظر کیفیت هم بالاترین مرغوبیت این محصولات در کشورمان را به خود اختصاص می دهد و ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان است که از نظر کیفی یک پله پایین تر از منطقه اشاره شده می باشند.

 

لازم به ذکر است محصول سلطانی توسط باغدار و کشاورز تولید می گردد یعنی ایشان هستند که انگور را تبدیل به کشمش کرده و سپس آن را در درون گونی ریخته و برای فروش به کارخانه می آورند و حال مرکز تولیدی وظیفه فرآوری، شستشو و بسته بندی آن را بر عهده دارد.

محصول سلطانی بدون گوگرد درجه یک که به آن خرمایی می گویند. ⇓

قیمت کشمش ملایر

قیمت کشمش سلطانی ملایر و تاکستان

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش را داشته و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رساند و شما پس از استعلام قیمت از مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان را قرار داده ایم متوجه این موضوع خواهید شد، اگر با کیفیت یکسان از سایر کارخانه‌ ها استعلام قیمت کنید.

 

کشمش سلطانی هم در دو نمونه موجود است یک نمونه زمانی است که به محصول اشاره شده گوگرد می‌ زنند که تبدیل به محصولی می شود که بیشتر خرید و فروش شده و مشتریان آن هم بیشتر است و دیگری زمانی است که به آن گوگرد نمی زنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود و رنگ آن قهوه‌ای تیره می باشد.

 

هر دو محصول اشاره شده در این مجموعه تولید گردیده و با کیفیت بالا در کارتون موجود است که در حال حاضر کشمش سلطانی گوگردی که رنگ قهوه‌ای روشن دارد برای صادرات کیلویی ۴۴ هزار تومان و محصول خرمایی کیلویی ۳۹ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

لازم به ذکر است که محصول ملایر هم در این مجموعه تولید می‌شود و برای مشتریان که به دنبال خرید کیفیت پایین و طبیعتاً قیمت پایین تر می گردند پیشنهاد خواهد شد که در حال حاضر در نمونه گوگردی کیلویی ۴۰ هزار تومان و در نمونه بدون گوگرد کیلویی ۳۵ هزار تومان بسته بندی و در انبار دپو می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما