قیمت فروش مویز مرغوب ایرانی

قیمت فروش مویز مرغوب ایرانی در این مرکز قابلیت استعلام داشته و اگر مشتری به دنبال تهیه این محصول از تولید به مصرف است می تواند خرید مستقیم آن را در قالب بسته بندی کیسه ای و یا کارتونی انجام دهد.

محصول فخری هسته دار ایرانی ⇓

فروش مویز ایرانی

انواع مویز مرغوب در بازار

مویز ها هم مانند انواع کشمش در بازار ایران خرید و فروش می شود و این محصولات مشتریان خاص خود را دارد که هم مایلند از تولیدات ایران، خرید خود را انجام دهند و هم محصولاتی که از دو کشور ازبکستان و افغانستان در حجم وسیع وارد می شود.

 

اما چرا محصولاتی که در داخل ایران در حجم بالایی تولید می گردد باز هم نیاز به واردات آن از دو کشور اشاره شده است؟

جواب سوال این است که میزان تولید مویز سیاه بی دانه یا بی هسته در کشورمان بسیار کم است و مردم ایران بیشتر مایلند این نوع محصول را استفاده کنند به همین جهت نیاز به واردات آن در بازار کشورمان احساس می‌شود.

 

با این وجود در ایران مویز سیاه هسته دار و مویز قرمز هسته دار را در حجم وسیعی داریم که این محصولات هم به صورت فرآوری شده در کارتون عرضه آنها صورت می گیرد و هم به صورت فله ای و در کیسه.

 

مشتریان بیشتر مایل هستند این محصولات را به صورت آفتاب خشک و یا سایه خشک خریداری کنند و آنهایی را که به وسیله تیزاب فرآوری می‌شود را بیشتر برای صادرات مناسب می‌دانند صادراتی که عموماً به کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می شود.

محصول سیاه بی هسته ازبک که از ازبکستان وارد می شود. ⇓

قیمت فروش مویز

قیمت مویز ایرانی و نحوه خرید آن

نژادهای مختلفی از مویز ایرانی در کشورمان تولید می گردد و اگر به دنبال خرید حجم بالای این محصولات هستید، مناطق استان فارس و استان خراسان سرآمد آنها می باشند که در پله بعدی می توان به استان قزوین و استان همدان هم اشاره نمود که آنها هم این محصولات را در اختیار دارند و عرضه آن را انجام می‌دهند.

 

بیشترین نوع این محصولات که در حجم بالایی هم خرید و فروش آنها صورت می‌گیرد می‌توان به مویز فخری، مویز شانی و مویز رطبی اشاره نمود که نمونه بش هم قابل ذکر است و در کشورمان موجود بوده و مشتریان خرید آنها را انجام می دهند.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم نرخ های کشمش رشد بسیار بالایی را به خود دیده اما انواع مویز از میزان رشد قیمتی کمتری برخوردار بودند که می توان به نمونه فخری اشاره نمود که در شهریور ماه این محصول را اگر به صورت فله ای در کیسه اما کاملاً تمیز شده می‌خواستید کیلویی ۲۰ هزار تومان فاکتور می شد و اگر الان با این شرایط آن را در نظر داشته باشید کیلویی ۲۷ هزار تومان قیمت می خورد.

 

مشتری باید این را بداند که می‌تواند در این مجموعه هم خرید حضوری انجام دهد و هم خرید غیر حضوری و سفارش اینترنتی، اگر قصدتان خرید حضوری است با ارتباط گرفتن و هماهنگی با مدیر فروش مجموعه جناب آقای مصطفی عینی می توانید این مورد را انجام داده و درب کارخانه واقع در شهرک صنعتی خرمدشت در تاکستان استان قزوین اقدام به خرید داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما