قیمت جدید کشمش پلویی فله ای

جهت استعلام قیمت جدید کشمش پلویی فله ای مرغوب مشتری می تواند با شماره تماس هایی که در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده تماس بگیرد و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت محصول، اقدام به ثبت سفارش داشته باشد.

مرکز توزیع و فروش انواع کشمش اعلا و مرغوب در این سایت قرار دارد و مشتریان می توانند این محصولات را با نرخ ارزان تر از بازار به صورت عمده و جزئی خریداری نمایند.

محصول پلویی زرد صادراتی ⇓

کشمش پلویی فله ای

تولید کشمش پلویی در این مجموعه

کشمش پلویی و انواع آن در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و این محصولات بی هسته و بی دانه که باید سایزی کمتر از ۱۰ میل داشته باشد در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود بوده و هم از آن جهت فروش در بازار داخل استفاده می‌کنند و هم جهت صادرات.

 

انگور تمام محصولات اشاره شده یک نوع است و آن هم اون انگور بی دانه، اما روال فرآوری و تولید کشمش های مورد نظر متفاوت است که به یکی ممکن است مایع تیزاب آغشته کنند و به دیگری خیر، به همین صورت به محصول دیگر دود گوگرد بزنند یا نزنند که در این صورت محصول های متفاوتی به وجود می آید.

 

منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در زمینه تولید انواع کشمش پلویی در کشورمان سرآمد بوده و بیشترین میزان حجم تولید آنها را به خود اختصاص می‌ دهند. کارخانه های بسیار زیادی در این مناطق وجود داشته و کار فرآوری، شستشو و بسته بندی محصولات اشاره شده را انجام می دهد.

 

اما تاکستان قزوین باکیفیت ترین نوع این محصولات را تولید می کند و این مجموعه هم در این منطقه کارخانه فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را در اختیار دارد و هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شده در این مجموعه تولید شده که برای بازار داخلی از کارتون ۹ کیلویی استفاده می‌شود و برای صادرات از کارتون ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص.

محصول پلویی تیزابی مناسب برای بازار داخل و امر صادرات ⇓

قیمت جدید کشمش

قیمت جدید فله ای کشمش

منظور از کشمش پلویی فله ای در اینجا آن است که محصول را شستشو، روغن زنی و سورتینگ انجام شده اما در بسته بندی کارتونی مجموعه، آن را پر نکنند و این کارتون را مشتری و خریدار به کارخانه داده تا در آن محصولات اشاره شده پر شود.

 

این امکان در این مجموعه وجود دارد که طبیعتاً از قیمت نهایی کشمش، نرخ کارتون کسر و در کارتون های شما محصولات اشاره شده پر خواهند شد و این موضوع عموماً به اشخاصی مربوط می شود که سابقه صادرات داشته و در آن طرف مرزها مشتری دائمی دارد که در این صورت دوست ندارد از مشتری و خریدار خود دور بخورد.

 

چون از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که در حال حاضر حدود دو ماه هم از آن می گذرد نرخ انواع کشمش رشد خیره کننده ای داشته با این اوصاف نیاز است که شما قیمت جدید را از مدیر فروش کارخانه دریافت کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش داشته باشید قیمت هایی که تا حدی بازار صادراتی آن را بر هم زده است.

 

نرخ دو محصول را در تابستان ۱۴۰۰ و دی ۱۴۰۰ که اکنون در آن قرار دادیم برایتان قرار می دهیم تا متوجه تفاوت قیمت شوید: کشمش پلویی زرد در در اواسط تابستان کیلویی ۳۵ هزار تومان در بهترین کیفیت ملکان تقدیم مشتری میشد اما اکنون قیمت آن به ۷۳ هزار تومان رسیده است، کشمش پلویی تیزابی هم در آن موقع کیلویی ۲۸ هزار تومان بود که در حال حاضر کیلویی ۴۴۵۰۰ تومان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما