قیمت بهترین کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز کاشمر به جهت دارا بودن بسیاری از خاصیت ها و مزایا جزء کشمش های درجه یک کشور است. کشمش سبز کاشمر به بیشتر کشورها صادر می شود و مشتریان زیادی دارد. بیش از چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان کاشمر به زیر کاشت انگور و تولید کشمش رفته است‌. شهر کاشمر را به دلیل تولید انگور با کیفیت شربت خانه استان رضوی می نامند. قیمت کشمش در بازار با توجه به کیفیت و نوع آن متغیر است.

قیمت کشمش کاشمر

مشخصات بهترین کشمش سبز کاشمر

مشخصات بهترین کشمش سبز کاشمر شهرستان کاشمر از لحاظ تولید کشمش سبز رتبه اول کشور را دارد که ۴ هزار هکتار زمین را به جهت تولید انگور درجه یک و کشمش مرغوب اختصاص داده است‌. از لحاظ کیفیت، زود رسی، شیرینی زیاد، و عاری بودن از هر نوع آلودگی های خاک بهترین کشمش سبز مختص شهر کاشمر است.

 

۲۵ درصد انگور کاشمر به صورت تازه مصرف می شود و ۷۵ درصد بقیه به صورت کشمش سبز تولید می شود. کشمش تولید شده در این شهر به دو نوع کشمش سبز قلمی که از لحاظ کیفیت شناخته شده می شود که در بیشتر کشورها متقاضیان زیادی دارد و جزء کالاهای صادارتی کاشمر می باشد.

 

کشمش جزء خشکبارهای پرطرفدار و مقوی برای بدن است که که هم در آشپزی و پخت کیک و شیرینی و هم در انواع آجیل ها استفاده می شود. در استان کاشمر ۲۰ نوع انگور تولید می شود که انگور عسکری از نمونه های انگور درجه یک این شهرستان است که تولید کشمش سبز قلمی و دودی از این دو نوع انگور گرفته می شود.

خرید کشمش سبز کاشمر مرغوب

خرید کشمش سبز کاشمر مرغوب

به دلیل نا آشنا بودن کشاورزان این استان با اصول و روش های مختلف بسته بندی و بازار یابی در تولید کشمش سبز کاشمر بیشترین درصد سود این محصول به جیب دلالانی می رود که این میوه را از کشاورزان به قیمت ارزانتر خریداری کرده و با بسته بندی های متنوع در بازار در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

 

از تولید کنندگان عمده کشمش سبز در ایران کاشمر و اراک را می توان نام برد که بهترین نوع کشمش سبز مربوط به شهر کاشمر است که ۲۰ نوع انگور در باغات این شهر کاشت می شود که دو نمونه پیکانی و عسکری جزء بهترین آن ها می باشد که کشمش دودی و سبز قلمی از محصولات این دو نوع انگور است که کشمش سبز قلمی از نمونه کشمش های صادراتی می باشد.

 

خرید کشمش سبز و قیمت آن بستگی به محصول فصل بهار دارد سرما زدگی درختان انگور در فصل بهار باعث خسارت و خرابی باغات می شود که در قیمت انگور و کشمش تاثیر می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما