فروش کشمش آبگیری گوشتی و شیرین

در این مرکز فروش کشمش آبگیری با دانه های گوشتی و شبرین انجام می شود و مشتریانی که قصد دارند از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان نیاز خود را تامین کنند با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

فروش کشمش گوشتی

کشمش آبگیری در ایران

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران یافت می شود و خرید و فروش بالایی برای آن ثبت شده کشمش آبگیری می باشد. منظور از آبگیری تولید سرکه و الکل های صنعتی بوده که خیلی از کارخانه ها و کارگاه ها به دنبال خرید بهترین کیفیت این نوع بار هستند و عموما هم محصول باید گوشتی و با درصد قند بالا و اصطلاحاً شیرین باشد.

 

ما کشمش های آبگیری متفاوتی داریم که ممکن است تیزابی باشد یا آفتابی و یا مخلوطی از هر دوی این محصولات که هر کدام موارد مصرف خاص خود را دارند پس وقتی با مدیر فروش هر مجموعه ای ارتباط تلفنی می گیرید باید بگویید که نیاز شما برای چه موردی خواهد بود تا بتواند شما را به بهترین شکل راهنمایی کند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین چون محصولات و کشمش های آن بالاترین درصد قند را در کشورمان به خود اختصاص می دهد بهترین کشمش آبگیری در ایران را نیز همین منطقه تولید می‌کنند و تقریباً تمام مشتریان از سراسر ایران قصد خرید محصول تاکستان را دارند حال ممکن است تمیز شده بدون دم و شاخه باشد و یا اینکه فله ای و همراه با دم و شاخه.

فروش کشمش گوشتی

فروش کشمش آبگیری در ایران

کشمش آبگیری در ایران ممکن است هم به صورت بسته بندی شده کارتونی که سفید رنگ هم هست عرضه شود و یا اینکه در کیسه و گونی که بین ۲۰ الی ۴۰ کیلو بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

مناطق دیگری که در زمینه تولید کشمش آبگیری فعالیت دارند می توان به ملایر استان همدان، بوانات استان فارس و کاشمر استان خراسان اشاره نمود و محصولات همین مناطق هم در بازار ایران عموما عرضه شده و به فروش می رسند.

 

لازم به ذکر است مشتری ممکن است نمونه هسته‌ دار این محصولات را بخواهد و هم بدون هسته آن را، که هر کدام قیمت‌ های مخصوص به خود را دارد و به صورت کلی نمونه بی هسته سطح قیمتی بالاتر و در عین حال درصد قندی بالاتر نسبت نمونه بی هسته را به خود اختصاص می دهد.

 

در زمینه خرید این محصولات هم، می‌توانید به صورت حضوری درب کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد خرید خود را انجام دهید و هم اینکه در هر جایی از ایران که هستید سفارش خود را از طریق واریز بیعانه ثبت کنید تا بار از طریق باربری که ممکن است کامیونی یا اتوبوسی باشد برایتان ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما