فروش عمده کشمش طلایی ملایر

کشمش طلایی ملایر نوعی از کشمش است که دارای رنگی مایل به زرد می باشد و دارای خواص فوق العاده ای می باشد که بسیار برای کم خونی مفید است و همچنین دارای انرژی بسیار بالایی ست که خوردن روزانه دانه ای 3 الی 4 تا توصیه میشود. این کشمش از خشک کردن انگور بی دانه به دست می آید.

فروش عمده کشمش طلایی ملایر

خواص کشمش طلایی ملایر

خواص کشمش طلایی ملایر فروش کشمش ملایر در تمامی خشکبار ها دیده میشود و طب سنتی بسیار ان را برای افراد توصیه میکند بنابراین این خشکبار را میشود از عطاری ها نیز تهیه کرد.این نوع از کشمش که در اندازه های بزرگتر رشد میکند سرشار از خواص است و بسیار مفید برای سلامتی ست.

این کشمش که به ان مویز نیز گفته میشود دارای ویتامین های e/a/b و همچنین در بردارنده املاحی مثل کلسیم که باعث مقاوم سازی و رشد استخوان و فسفر که بسیار مفید برای مغز و هضم غذا و پتاسیم است.

بهترین نوع مویز مویزی ست که پر گوشت است که بی دانه و کم دانه دارد.از دیگر خواص ان میتوان گفت این کشمش دارای اسید چرب امگا 3 و 6 است و همچنین از ابتلا به سرطان و دیابت و الزایمر جلوگیری میکند.
همانطور که در ابتدا گفتیم رنگ این نوع کشمش قرمز مایل به مشکی میباشد و این رنگ خاصیت آنتوسیانین و پلی فونولیک دارد و همین خاصیتش باعث شده تا نسبت به کشمش های دیگر برتری داشته باشد.

یکی دیگر از امراضی که این نوع خشکبار از ابتلا به آن جلوگیری میکند سفت وسخت شدن رگ هاست که از چسبندگی پلاکت های خون جلوگیری میکند. همچنین برای انواع بیماری های قلبی و برای پایین اوردن فشار خون بسیار مفید است و همین طور برای معده و برای افرادی که ناراحتی های گوارشی دارند بسیار کاربردی ست و ضد درد وضد باکتری و محافظت کننده از قلب و کبد است. در کل میتوان گفت این محصول سیستم ایمنی بدن را بالا میبرد.مویز همچنین بسیار مفید و مغذی برای سردرد های میگرنی ست و درد ناشی از این سردرد ها را کاهش میدهد.

عرضه کننده کشمش طلایی ملایر

عرضه کننده کشمش طلایی ملایر عرضه کشمش طلایی بیشتر از سوی شهر ملایر است یعنی بزرگ ترین قطب تولید و فروش این محصول از سوی این شهر صورت میگیرد و همچنین صادرات گسترده ای دارد و یکی از برترین کالا های صادراتی در ایران است که در بازار جهانی حرف اول را میزند مانند کشور امارات و عراق و قطر… از ایران وارد میکنند.

کشمش های ملایری انواع مختلفی دارند که با توجه به طرز تهیه آن نام گذاری کرده اند. کشمش آفتابی، سبز قلمی و زرد یا دودی و تیفی انواعی از آن است که هم در بازار داخلی و هم خارجی فروش گسترده ای دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما