فروش شیره کشمش با ارزانترین قیمت

شیره کشمش یکی از مواد مغذی دارای ارزش غذایی بالا است و دارای انواع مختلف ویتامین ها ( A , B ,C )  می باشد .شیره کشمش طبع گرم دارد و برای مصرف در فصل های سرد سال توصیه می شود. شیره کشمش یکی از بهترین شیره ها در کشورمان می باشد. برای درست کردن شیره کشمش از انگور های بسیار شیرین و درشت استفاده می کنند و در آن خاک سفید می ریزند که نوعی تصفیه کننده به حساب می آید و دارای املاح معدنی بسیار زیاد می باشد.

فروش شیره کشمش با ارزانترین قیمت

خواص شیره کشمش

خواص شیره کشمش

شیره کشمش دارای خواص و فواید بی نظیری برای بدن می باشد و بسیار خوش طعم و مرهمی باشد. شیره کشمش یک فرآورده با ارزش غذایی بالا است که دارای انواع مختلف ویتامین ها، بهبود دهنده درد های رماتیسم، خون ساز و … می باشد. از شیره کشمش به دلیل خواص و مزایایی که دارا است در مصارفی چون پخت نان های محلی، شیر برنج، حلوا، فرنی و … استفاده می شود.

برای خرید شیره کشمش باید بدانید کدام شیره کشمش مرغوب و سالم است ، برای مرغوب بودن باید به موارد زیر توجه شود : 

  •  رنگ شیره کشمش (عسلی مایل به قهوه ای یا خرمایی).
  •  قیمت ارزان (به دلیل گذشت تاریخ مصرف و پس ماند).
  • غلظت، طمع و مزه.
  • استاندارد و پروانه سلامت.

انواع شیره کشمش از انگور هایی درست می شود که دارای شیرینی بالا و کمتر آب خورده  و درشت باشد. که بهترین و عام ترین نوع انگور که از آن شیره کشمش تهیه می شود ، انگور عسگری است که مانند دیگر انگور ها دارای خواص و مزایای مختلفی می باشد، که از مزایای این انگور می توان درمان بیماری صرع، از بین بردن تپش قلب،  سلامت چشم، سلامت دهان، کاهش فشار خون بالا و بیماری افسردگی می باشد.

فرآیند تولید شیره کشمش در ایران

فرآیند تولید شیره کشمش در ایران کشمش سرشار از مواد مغذی برای بدن می باشد و در بسیاری از شهر های کشور به روش سنتی از کشمش شیره درست می کنند و در این زمینه کارخانه های زیادی وجود دارند که با استفاده از دستگاه های مدرن در حال ساخت و تولید شیره کشمش می باشند.

اما دو شیوه تولید این محصول یا بهتر بگوییم دو طریقه تبدیل انگور به کشمش در کشورمان وجود دارد که یکی مختص ملایر همدان بوده که محصول حاصل دارای کیفیتی مطلوب نخواهد بود و به همین جهت قیمتی ارزانتر هم دارد.

روش تولید شیره کشمش:

  • انگور ها را از ساقه جدا کرده و شسته.
  • انگور ها را بکوبید تا زمانی که قشنگ له شود.
  • آب انگور را در قابلمه ریخته و روی شعله آتش قرار دهید.
  • مدام هم بزنید تا شیره کشمش شما خراب نشود.
  • زمانی که کمی آبش تبخیر شد خاک سفید بریزید.
  • بعد از چند ساعت شیره کشمش شما آماده استفاده است.

فروش شیره کشمش در بسیاری از مناطق کشور صورت می گیرد و قیمت شیره کشمش بسته به استاندارد، اندازه و کیفیت شیره کشمش متفاوت از یک دیگر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما