فروشندگان کشمش تیزابی کاشمر

کشمش ها انواع مختلفی دارند و به شیوه های متفاوت در مناطق مختلفی نظیر کاشمر نیز تولید می شوند. کشمش تیزابی پس از چیدن انگور و آغشته کردن آن به محلول قلیایی تیزاب خشک می شود. این محصول دارای سطح روشن و روغنی می باشد. تیزاب با جلوگیری از تیره شدن سطح انگور باعث ایجاد محصول خوش آب و رنگ و مرغوب می شود. در این پروسه رعایت استانداردها، میزان تیزاب و رعایت موارد بهداشتی بسیار مهم است و باید به آن ها توجه نمود تا محصول با کیفیتی به دست آید.

جالب است که درباره کشمش آجیلی هم بیشتر بدانیم.

فروشندگان کشمش تیزابی کاشمر

کشمش تیزابی کاشمر چیست؟

کشمش تیزابی کاشمر چیست؟

 

تیزاب یک محلول قلیایی است که با حل کردن سنگ شغار در آب به وجود می آید. سنگ شغار با سوزاندن شاخ و برگ گیاه اشنان در حالت سبز پدید می آید. در گذشته از این محلول برای نازک کردن پوست میوه هایی نظیر انگور استفاده می شد به این صورت که باعث ایجاد منافذ ریزی بر پوست میوه می شود که باعث خروج رطوبت و آب از داخل آن می شوند.

در این میان بهتر است کشمش بدون تیزاب درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

در حال حاضر اغلب از تیزاب شیمیایی استفاده می شود که علاوه بر مورد بالا وظیفه دیگری نیز بر عهده دارد که در زیر به آن ها اشاره می کینیم:

  1. نقش کاتالیزگر برای فرایند تبخیر
  2. عامل ضدعفونی کننده میوه
  3. سرعت بخشیدن به تولید کشمش
  4. کیفیت بالا و ظاهر خوب

 

برای تولید کشمش تیزابی کافی است میوه ها را پس از شستن در مقدار مناسبی از این محلول به مدت ۵ الی ۱۰ ثانیه قرار داد و سپس آن را در جای مناسب مثلا زیر نور خورشید روی یک توری پهن نمود تا رطوبت آن گرفته شود و میوه ها آب کشی شوند. این محصول خواص مفید زیادی دارد و تمامی فواید انگور برای بدن در طی پروسه خشک شدن حفظ می شود. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. جلوگیری از پوکی استخوان
  2. انرژی زا
  3. جلوگیری از دیابت و آلزایمر

فروش ویژه کشمش تیزابی کاشمر

فروش ویژه کشمش تیزابی کاشمر فروش کشمش تیزابی کاشمر در بازار داخلی و خارجی بسیار رونق دارد. زیرا این محصول دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی است و می توان آن را برای مدت طولانی نگهداری و استفاده نمود. فروشنده کشمش کاشمر برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان و جذب مشتری بیشتر همواره سعی دارد بهترین محصولات را تهیه کند و به خریداران عرضه نماید.

 

کشمش تیزابی هم به صورت خانگی تولید می شود و هم در کارخانه و توسط ماشین آلات تخصصی و پیشرفته. علاوه بر فروش داخلی صادرات محصولات با کیفیت به کشورهای دیگر نیز انجام می شود. به علت استفاده از تیزاب درشتی انگور حفظ می شود و مدت خشک شدن آن ها کوتاه تر می شود و حجم بیشتری از محصول در زمان کوتاهی به دست می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما