فروشنده کشمش شیرین دانه

کشمش شیرین دانه تولید کننده انواع کشمش ها در کیفیت ها و انواع مختلف می باشد، که انواع مختلف این نوع از کشمش را می توانیم از نمایندگی های حضوری و فروش اینترنتی با کیفیت های مختلف تهیه کنیم.

فروشنده کشمش شیرین دانه

روش تولید کشمش شیرین دانه

روش تولید کشمش شیرین دانه

روش تولید کشمش شیرین دانه به این ترتیب است که این شرکت کشمش مرغوب را از تاکستان های قزوین، ملایر همدان، بوانات شیراز، قوچان، و شاهرود استان خراسان تهیه می کند و با دستگاه های مکانیزه شستشو می دهد خشک می کند و در بسته بندی های زیبا که ماندگاری محصول را نیز بالا می برد به بازار فروش عرضه و مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. این شرکت در کشمش های پلویی آفتابی، پلویی تیزابی، و پلویی طلایی بیشترین نوع تولید و بسته بندی را دارد.

انواع کشمش ایرانی:

1.کشمش تیزآبی:

که به کشمش سبز نیز مشهور است طی عملیاتی با محلول تیزآب خشک می شود. در این روش حبه های انگور در کوتاه ترین زمان ممکن خشک می شود و اندازه حبه ها نیز به همان صورت خشک می شود.رنگ این نوع از کشمش سبز متمایل به زرد است ، دلیل این رنگ نیز ماندگاری رنگ سبز انگور به دلیل روش خشک شدن است.

2.کشمش آفتابی یا کشمش پلویی قرمز:

اسم این از کشمش هم مربوط به روش خشک کردن آن است.این روش از آسان ترین روش ها است به این ترتیب که خوشه های انگور چیده شده را بر روی سفره یا پارچه ای چیده و در مقابل آفتاب پهن می کنیم و  طی زمانی کم تر از یک ماه شاهد خشک شدن این نوع از کشمش خواهیم بود.رنگ این کشمش ها مایل به سیاه است.

3.کشمش طلایی:

این نوع از کشمش از انگور های بی دانه تولید می شود به این صورت که کشمش های چیده شده را در محلول قلیایی فرو می کنند که ۲ الی ۳ ثانیه بیشتر نباید داخل محلول بماند . سپس کشمش ها را با آب سرد شستشو می دهند.سپس هشت ساعت دور از نور خورشید در مکان هایی مانند انباری آویزان می کنند و در بخار دود گوگرد قرار می گیرد کشمش تولید شده رنگ زرد و درخشانی به خود می گیرد که به همین علت به آن کشمش زرد طلایی می گویند.

 

بازار صادراتی انواع کشمش ایرانی

بازار صادراتی انواع کشمش ایرانی

تولید کشمش صادراتی با کیفیتی متفاوت و مطابق با سلایق کشور مقصد صادرات انجام می شود . بیشترین صادرات کشمش به کشور های عربی مانند عراق انجام می شود.

فروش کشمش به  کشورهای عربی به دلیل علاقه زیادی به خوراکی های شیرین سود خوبی را برای تولید کننده های کشور ما خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما