فروشنده کشمش انگوری بناب

فروشنده کشمش انگوری بناب از فروش بالای این محصول بسیار راضی می باشد و عنوان می کند که کشمش انگوری از خوراکی های پرفروشی می باشد که موجب  سود آوری بالایی برای این شخص شده است.

در فروشگاه این فروشنده انواع کشمش بسته بندی شده و فله ای با کیفیتی بسیار بالا به مشتریان عرضه می گردد.

فروشنده کشمش انگوری بناب

دسته بندی انگور کشمشی بناب

دسته بندی انگور کشمشی بناب

انگور کشمشی بناب را می‌توان به دو دسته تقسیم بندی نمود که اولین دسته آن کشمش پلویی می باشند که دارای رنگ بندی های بسیاری هستند و دسته دوم این محصولات کشمش سلطانی می‌باشد که بیش تر به عنوان خشکبار و آجیل استفاده می شود.

کشمش های بناب چه از لحاظ تولید و چه از لحاظ کیفیت در سراسر ایران شناخته شده می باشند. به دلیل وجود تاکستان های فراوان در این شهر تولید کشمش نیز به صورت گسترده انجام می شود.

برای تولید کشمش بناب از هیچ‌گونه مواد شیمیایی برای تهیه این محصول استفاده نمی شود به همین دلیل است که بسیاری از افراد این نوع کشمش را برای خرید انتخاب می کنند.

 

بیش تر کشاورزان در این شهر برای هدر نرفتن انگور آن ها را به کشمش تبدیل می کنند تا هم‌ محصولشان هدر نرود و هم‌ بتوانند با تولید این کشمش ها سود بالایی را کسب نمایند.

کشمش های بناب هم به‌ صورت سنتی و هم به صورت صنعتی تهیه می شوند که نوع صنعتی آن در بسته بندی هایی با اندازه های متفاوت بسته بندی شده و برای فروش به بازارهای داخلی فرستاده می‌شود.

لازم به ذکر است که کشمش هایی که به صورت سنتی تهیه می شوند در زیر نور آفتاب خشک شده و دارای خواص بیش تری نسبت به نوع صنعتی این محصول می باشند.

علاوه بر این که تولید بالای این محصول توسط تولید کننده توانسته است نیاز بازار داخلی به این خوراکی خوشمزه را تامین نماید، همچنین توانسته با صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز سود آوری بالایی را برای کشور به وجود آورد.

فروش عمده کشمش انگوری بناب

فروش عمده کشمش انگوری بناب فروش کشمش انگوری به صورت عمده توسط نمایندگی پخش محصول با قیمت مناسب موجب جذب مشتریان بسیاری شده است. در این نمایندگی کشمش ها هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله ای به فروش می رسند.

کشمش های موجود در این نمایندگی از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. فروشنده این نوع کشمش ها، آن ها را به صورت مستقیم از تولیدکننده این محصول خریداری می‌کند تا با حذف نمودن هزینه های اضافی بتواند با درصد سود اندکی فروش خود را بیش تر کرده و موجب جذب مشتریان گردد.

با توجه به این که امروزه انواع کشمش در بازار با قیمت های مختلفی موجود می باشد باید برای خریدن این محصول دقت کافی داشته باشید تا کشمشی سالم و با کیفیت را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما