فروشنده بهترین کشمش فله صادراتی

فروشنده بهترین کشمش فله صادراتی در این سایت حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این محصولات را دارند می توانند با قسمت فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در اینجا قرار گرفته ارتباط بگیرند.

محصول خرمایی در واقع همان تیزابی بدون گوگرد ⇓

فروشنده کشمش صادراتی

تولید کشمش فله برای صادرات

ابتدا باید بگوییم منظور از کشمش فله چیست؟ در ادامه توضیحات بیشتری پیرامون آن داده خواهد شد. منظور از محصول فله ای در بحث صادرات این است که شما وقتی کشمش را برای کیفیت درجه یک شستشو و سورت می کنید، قبل از مرحله بسته‌ بندی آن را به مشتری خود بفروشید.

 

حال این مورد چه کمکی به خریدار می کند: جواب بسیار ساده است. مشتری دوست دارد محصول را که به‌ صورت درجه یک آماده شد در کارتون ها و بسته بندی های خود که حاوی برند و راه‌ های ارتباطی شرکت و یا شخص می باشد پر کند تا به این صورت آنرا به خریدار خود بفروشد و از مشتری خود دور نخورد.

 

ولی باید این مورد را بدانید که تولیدات این مجموعه بر پایه انواع کشمش پلویی استوار است که این محصولات در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ تولید کرده و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آنها را انجام داده و در انبار خود دپو می کند.

 

این مجموعه در تاکستان استان قزوین مرکز تولیدی دارد و این شهر و مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین در زمینه تولیدات اشاره شده در بالا تخصص و تبحر دارند و مشتری اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این محصولات هست، قطعاً باید از این شهر و این مناطق خرید خود را انجام دهد.

محصول پلویی زرد مناسب برای صادرات ⇓

فروشنده کشمش فله

فروش درب کارخانه انواع کشمش

شما چه کشمش را به صورت فله ای بخواهید و چه به صورت بسته بندی شده در این مجموعه امکان تامین آن وجود دارد و محصولات اشاره شده که به صورت بی دانه و بی هسته هستند با کیفیت اعلا و ممتاز درب کارخانه به مشتری قیمت داده خواهند شد.

 

به این موضوع توجه ویژه داشته باشید و آن اینکه قیمت تمامی محصولات فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد با اینکه ممکن است بگویید این کار امکان پذیر نیست اما متاسفانه حقیقت دارد چرا که ممکن است قیمت محصول باغدار به لحظه تغییر کند و قطعاً هیچ کارخانه ای حاضر نیست ضرر این مورد را بپردازد.

 

هر چهار نوع کشمش پلویی هم در این مجموعه تولید می گردد که در حال حاضر یعنی اواسط دی ماه ۱۴۰۰ ارزان ترین آن کشمش پلویی خرمایی است که نرخ آن برای صادرات در بهترین کیفیت خود کیلویی ۴۰ هزار تومان و گرانترین آن کشمش پلویی زرد می باشد که در بهترین کیفیت خود کیلویی ۷۳ هزار تومان درب کارخانه قیمت میخورد.

 

از طرفی بر روی بسته بندی خود همین شرکت هیچ گونه راه ارتباطی، شماره تماس و آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد و شما می توانید از این بابت اطمینان کسب کنید که وقتی بار به دست خریدارتان رسید نمی‌ تواند این مرکز را پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما