عمده فروشی کشمش پلویی بی دانه صادراتی

عمده فروشی کشمش پلویی بی دانه صادراتی از تولیدات مرغوب تاکستان قزوین، ملایر همدان و ملکان آذربایجان شرقی در این مرکز که خود، کار تولید و بسته بندی این محصولات را جهت فروش در بازار داخلی و یا امر صادرات انجام می دهد، آغاز شده است.

 

عمده فروشی کشمش بی دانه

کشمش پلویی مناسب صادرات

ابتدا باید این مورد را عنوان کرد که بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به انواع کشمش پلویی می شود. این محصولات را که برای طبخ در کنار برنج، آشپزی، پختن کیک و کلوچه و شیرینی و یا استفاده در سالاد از آن استفاده می کنند خریداران بسیاری نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا دارد.

 

البته خدا را شکر کشورمان در زمینه تولید انواع این محصولات در رتبه های بالای جهان قرار می گیرد و کیفیت تولیدی کشورمان هم از نظر ظاهر و هم از نظر میزان رطوبت، مرغوب و درجه یک محسوب می شود تا جایی که تا همین چند سال پیش یعنی تا قبل از سال ۱۳۹۰ ما جزء ۳ صادر کننده برتر انواع کشمش در دنیا بودیم اما در حال حاضر به لطف بی عرضگی مسئولان به سختی جزء ۱۰ رتبه اول قرار می گیریم.

 

لازم به ذکر است که این محصولات باید یک سری ویژگی داشته باشند تا بتوان آنها را برای امور صادراتی استفاده نمود که در زیر به آن خواهیم پرداخت:

  1. این محصولات باید بی هسته و بی دانه باشند.
  2. حتی الامکان از مایع نگهدارنده تیزاب به جهت انبار کردن برای مدت طولانی که به صورت کلی دو سال است استفاده شود.
  3. حجم تولید آن در کشور بالا باشد تا نگرانی بابت تامین در طول سال کشمشی وجود نداشته باشد.

عمده فروشی کشمش صادراتی

انواع کشمش پلویی تولیدشده در این مرکز

مجموعه تولیدی کشمش آراد انواع کشمش پلویی را که هم جهت فروش در بازار داخلی تولید می گردد و هم جهت صادرات از آن بهره می برند را با بهترین کیفیت ممکن تولید می کند و به گونه ای از کیفیت محصولات خود اطمینان دارد که به مشتری خود این اجازه را می‌دهد که در حین فرآیند تولید، از خط تولید بازدید داشته باشد. امکانی را که خیلی از کارخانه های تاکستان و ملایر به شما نخواهند داد.

 

اما به صورت کلی ۴ نوع کشمش پلویی در کشورمان تولید می‌ کنیم که سه تا از آنها مناسب صادرات می‌باشند و به شرح زیر خواهند بود:

  1. کشمش پلویی طلایی که نام دیگر آن انگوری و کالیفرنی است.
  2. کشمش پلویی تیزابی که به آن سلطانی هم می‌گویند.
  3. کشمش پلویی خرمایی که همان تیزآبی است اما به آن گوگرد نزده اند.
  4. و کشمش پلویی آفتابی که رنگی قرمز یا سرخ دارد و برای بازار داخل مناسب می باشد نه برای صادرات. چون از مایع تیزاب در این محصول استفاده نخواهد شد به همین جهت مدت نگهداری کمتری دارد.

 

به صورت کلی کارتون هایی که برای محصولات پلویی صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد، ۵ و ۱۰ کیلویی است که پنج لایه و با جنس کره ای بوده و عملیات شیرینک هم در انتهای آن انجام می گیرد تا کارتون در طی ترانزیت از هم نپاشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما