صادرات کشمش آفتابی آبگیری

کشمش آفتابی آبگیری نوعی از کشمش ها است که به دلیل نوع خشک شدن آن در زیر آفتاب و بدون هیچ نوع مواد مضر از سالم ترین و مفید ترین مواد غذایی شناخته شده در سطح جهان است، به همین جهت کشمش آبگیری طرفداران بسیاری را در کشورهای همسایه دارد و صادرات انبوهی از این محصول به این کشورها صورت می گیرد.

کشمش آفتابی آبگیری

شرایط نگهداری کشمش آفتابی آبگیری

خرید کشمش آبگیری بهتر است کشمش آبگیری مانند هر مواد غذایی قابل فسادی در محل سرد و خشک و تاریک نگهداری شوند زیرا گرما و رطوبت و نور  از مهم ترین عوامل رشد کپک ها و باکتری ها است . بهترین مکان برای نگهداری از کشمش ها به دلیل هوای خنک درون یخچال است ولی اگر در یخچال فضای کافی برای نگهداری از کشمش ها نداشتیم می توانیم آن ها را در کابینت هایی که به دور از رطوبت و نور هستند قرار دهیم. باید دقت کنیم که فضایی که برای نگهداری از کشمش ها انتخاب کرده ایم نزدیک به گرما و حرارت گاز نباشد.

 

کشمش نگهداری شده در دمای عادی محیط به اندازه نصف سال ماندگاری دارد و کشمش نگهداری شده در محیط یخچال با بسته بندی در بسه تا یک سال دوام ماندگاری خواهد داشت. از مشکلاتی که ممکن است در زمان نگهداری اتفاق بیوفتد حشره زدگی و آفت زدگی به کشمش است پس باید دقت کنیم که خود حشرات و لارو حشرات در کشمش ها وجود نداشته باشد.

 

هر خوراک یک تاریخ انقضایی دارد نگهداری کشمش های آفتابی حالا چه آبگیری باشد یا نباشد بیش از یک سال موجب می شود که این محصولات سفت شوند و طروات و آب میان بافتی مورد نیاز خود را از دست بدهند. معمولا کشمش ها با برخورد به هوای محیط سفت و خشک می شوند به همین دلیل است که یکی از مهم ترین نکات در نگهداری کشمش را قرار دادن آن در ظروف در بسته می دانیم. به علاوه نگهداری کشمش ها در محیط فریزر به دلیل وجود قند زیاد در آن موجب می شود که کشمش حالت شیشه ای و سفت خشک پیدا کند.

فروش عمده کشمش آفتابی آبگیری

قیمت کشمش آفتابی امروزه تولید فروش کشمش آفتابی در کشور توسط شرکت های صنعتی بسیاری در نمایندگی های همین شرکت ها و در سایر فروشگاهای فروش محصولات غذایی انجام می گیرد. به علاوه وب سایت های اینترنتی نیز به فروش بهترین کیفیت از انواع کشمش ها با بسته بندی های مختلف می پردازند.

 

صادرات کشمش آفتابی هم به کشور های عربی همسایه هم چون عراق که تمایل بسیاری به استفاده از خوراکی های شیرین دارند با بهترین قیمت ها به صورت عمده انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما