شرکت فروش مویز اعلا در قزوین

مشتری و خریدار کشمش تازه می تواند مستقیما از شرکت تولید و بسته بندی مویز و کشمش با کیفیت اعلا که در تاکستان قزوین فعالیت داشته خرید خود را انجام دهد که این مورد می تواند حضوری و یا غیر حضوری باشد.

مویز قرمز رطبی ⇓

شرکت فروش مویز

تولید و بسته بندی مویز اعلا

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان که از مناطق اصلی تولیدکننده این محصولات در ایران می باشد فعالیت دارد و مشتریان آن علاوه بر کشمش، به انواع مویز هم نیاز پیدا می‌ کنند که مایلند آنها را با کیفیت اعلا در این مرکز تامین کنند.

 

به همین جهت در کنار محصول کشمش، مویز هم در سبد کالایی این مرکز وجود دارد و مشتریان می توانند این تولیدات را که از مناطقی نظیر خود تاکستان قزوین، دشمن زیاری و داراب فارس و سردشت استان کردستان است با قیمت رقابتی خریداری نمایند.

 

از جمله این محصولات می توان به مویز شانی، مویز فخری، مویز قرمز رطبی و بش و در ضمن دو محصول وارداتی مویز ازبک و مویز افغان اشاره کرد که از کشور ازبکستان و افغانستان این محصولات وارد می‌شود.

 

بسته بندی محصولات اشاره شده هم ممکن است به صورت کارتونی آن هم به صورت ۱۰ کیلویی خالص باشد که کاملا تمیز و فرآوری شده است و هم به صورت کیسه ای در گونی که هم ممکن است فرآوری شده آن در این نوع بسته بندی باشد و هم فرآوری نشده آن که عموماً از ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آن متغیر خواهد بود.

مویز ازبک سیاه ⇓

مویز اعلا در قزوین

شرکت فروش خشکبار در قزوین

شرکت تولید و بسته بندی کشمش آراد که در بالا به آن پرداخته شد انواع کشمش و مویز را که در قالب خشکبار طبقه بندی می شوند، علاوه بر اینکه در بازار داخلی در حجم وسیع به فروش می رساند بلکه برای صادرات آنها هم برنامه داشته و سابقه انجام این کار را نیز در رزومه خود دارد.

 

فروش این محصولات می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد (البته اگر حجم خرید بالا است) و هم به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید می توانید سفارش خود را ثبت و بار را از طریق باربری که برایتان ارسال شده تحویل بگیرید.

 

تا جایی که حتی برخی از مشتریان صادراتی کشمش پلویی عمده این مرکز در خارج از ایران هستند و اصلاً این کارخانه و پرسنل آن را ندیده اند، اما هر ماه سفارش می‌دهند و تمام پروسه های صادرات اعم از گمرک، بهداشت، استاندارد و ترانزیت بار را خود این مجموعه برای خریدار انجام خواهد داد.

 

لازم به ذکر است که مویزهایی که در بالا به آن پرداخته شد در سه قالب مویز سرخ هسته دار، مویز سیاه هسته دار و مویز سیاه بدون هسته تقسیم می شود که زمان ثبت سفارش حتماً به این نوع تقسیم‌ بندی توجه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما