شرکت تامین کشمش ممتاز صادراتی

مدیر فروش شرکت تولید و تامین کشمش ممتاز صادراتی در این سایت قرار دارد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت می باشند می توانند خرید خود را از کارخانه به صورت مستقیم در این سایت انجام دهند.

محصول تیزابی صادراتی ممتاز ⇓

تامین کشمش صادراتی

تولید کشمش ممتاز صادراتی

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش صادراتی در کشورمان می باشند و محصولات این منطقه به صورت کلی بر پایه انواع کشمش پلویی در چهار رنگ مختلف و چهار نوع مختلف می باشد که اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این نوع کشمش ها هستید قطعاً منطقه تاکستان بهترین انتخاب می باشد.

 

البته برخی اوقات هم پیش می آید که مشتری به دنبال خرید باری ارزان تر که طبیعتاً کیفیتی متوسط هم دارد خواهد بود به همین جهت تولیدات ملایر در اینجا به کار خواهد آمد چرا که به صورت میانگین بین ۶ تا ۸ درصد تولیدات آنها ارزان تر است که البته این میزان در مورد کشمش طلایی انگوری بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود.

 

به صورت کلی ما دو نوع محصول صادراتی در کشورمان داریم که یکی قلمی است و مربوط به استان خراسان در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل‌ آباد می باشد و دیگری پلویی و گرد است که باید به صورت بدون هسته باشد خواهد بود و کشورهای همسایه از خریداران عمده هر دو نوع محصول به شمار می رود.

 

باید بدانید کشمش های ایرانی نظر کیفیت ممتاز محسوب می‌شود اما در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ دو مشکل اساسی باعث شده میزان صادرات آن کم و کمتر گردد و آنها عبارتند از:

  1. باقیمانده سموم کشاورزی ارزان و بی‌ کیفیت که بلای جان محصولات کشاورزی ایران شده که آن هم به خاطر گران شدن سموم باکیفیت می باشد که در اینجا باید دولت ورود می کرد که هیچ اقدامی در این مورد انجام نگرفت.
  2. مورد دوم بحث گران بودن محصولات ایران است که متاسفانه با نرخ جهانی کشمش همخوانی ندارد و همین موضوع باعث شده ما مشتریان خود را به راحتی از دست بدهیم.

محصول طلایی صادراتی ممتاز ⇓

تامین کشمش ممتاز

شرکت تامین کشمش برای صادرات

این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه در زمینه تولید کشمش صادراتی و داخلی فعالیت دارد بلکه امکان فروش و تامین از تولید به مصرف این محصولات نیز برای مشتری انجام می دهد به این صورت که شما بار را مستقیما از کارخانه خریداری می‌ کنید.

 

از طرفی وقتی که ثبت سفارش انجام شد آن هم با واریز میزانی به عنوان بیعانه و زمانی که بار آماده بارگیری شد گاهی اوقات پیش می آید که مشتری می گوید بنده امکان انجام دادن کارهای صادرات محصول را ندارم که در این موقع به ایشان این جواب داده می شود که این مجموعه می تواند تمامی پروسه های صادرات اعم از گمرک، بهداشت، استاندارد، بارگیری و ترانزیت را انجام دهد.

 

تقریباً انواع محصولات پلویی را می توان صادر کرد اما به صورت کلی دو نمونه اصلی که بیشترین میزان صادرات این محصولات را به خود اختصاص می دهد یکی کشمش طلایی است در حال حاضر در نمونه بارگاهی و بالاترین‌کیفیت کیلویی ۷۲ هزار تومان و دیگری کشمش سلطانی یا همان تیزابی می باشد که در حال حاضر در بالاترین کیفیت خود کیلویی ۴۴ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

از طرفی باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که کارتونهای صادرات در این مرکز به صورت ۱۰ کیلویی خالص است که برای برخی از مشتریان امکان پر کردن آنها در کارتون های ۵ کیلویی خالص هم وجود دارد که البته در حال حاضر کیلویی ۳۰۰ تومان افزایش قیمت هم به آن خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما