سایت فروش کشمش فخری شیراز

از میان انواع خشک باری های مغذی که پراز خاصیت هایی می باشد میتوان بدون شک به کشمش اشاره کرد.

یکی از مهم ترین و پرفروش ترین خشکباریهای مقوی کشمش فخری شیراز می باشد که فوایدهای فراوانی برای ما دارد.

اگر میخواهید در باره این نوع کشمش شیراز  آشنا شوید تا انتهای مطالب با ما همراه شوید.

سایت فروش کشمش فخری شیراز

شناخت کشمش فخری شیراز

شناخت کشمش فخری شیراز کشمش فخری شیراز

این کشمش شیراز خوش طعم علاوه بر مزه ی لذیذش فایده های فراوانی برای انسان دارد.کشمش فخری سرشار از آهن/ پتاسیم/کلسیم و دارای ویتامین های گروهb می باشد که از تخریب سلول های بدن جلوگیری می کند همچنین دارای اسید چرب امگا3 و امگا6 می باشد. یکی دیگر از خاصیت های شگفت انگیز کشمش فخری پیش گیری از ابتلا به آلزایمر و دیابت می باشد.

مصرف مقدار کمی از این کشمش هر روز هنگام صبح میتواند از تصلب شرایین (گرفتگی عروق) و چسبندگی پلاکت ها جلو گیری کند.

افرادی که دارای فشار خون  بالا هستند کشمش فخری شیراز می تواند یک داروی گیاهی برای آن ها به حساب بیاید زیرا این کشمش غلظت خون را کاهش می دهد و فشار خون را پایین میاورد

کشمش فخری شیراز می تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی های گوارشی دارند بسیار مفید می باشد.

از دیگر خواص مهم کشمش فخری می توانیم به اثرات ضد درد و ضد باکتری اشاره کرد همچنین اثرات محافظ کنندگی از کبد و قلب و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

این کشمش فخری شیراز خوشمزه نه تنها برای افراد دیابتی مضر نیست بلکه  مفید نیز میباشد زیرا بیشتر قند کشمش فخری از نوع فروکتوز است که برای جذب در بدن نیاز به انسولین ندارد.

به دلیل دارا بودن عنصر کروم در این کشمش شیراز موجب کاهش قند خون نیز میباشد به همین سبب مصرف کشمش شیراز با چای برای بیماران دیابتی مرسوم است.

اگر چه این کشمش دارای قند فروکتوز میباشد اما لازم به ذکر است که دارای قند های ساکارید نیز میباشد بنابر این مصرف بیش از حد آن برای افراد دیابتی می تواند مشکل ایجاد بکند.

صادرات کشمش فخری شیراز

صادرات کشمش فخری شیراز فروش کشمش شیراز درامد خوبی برای کشاورزان عزیز کشورمان به حساب می آید. قیمت کشمش شیراز بسته به نوع بازار جهانی متغیر می باشد هرچه دانه بندی آن یکدستر باشد قیمت بیشتری به خود اختصاص میدهد.

کشمش فخری شیراز علاوه بر فروش در داخل کشور به 80 کشور جهان نیز صادر می شود که از بین این کشور ها کشورهای آسیایی همچو ن عمان /قطر / عراق/و امارات پررونق ترین  برای صادرات کشمش فخری می باشند.

مشتریان برای خرید این کشمش می توانند به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما