خرید کشمش پلویی تیره

خرید کشمش پلویی تیره و سایز ریز در این مجموعه ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات هستند می توانند آنها را درب کارخانه با کیفیت تازه و قیمت مناسب تر از بازار خریداری نمایند.

 

محصول پلویی تیره یا سرخ رنگ ⇓

خرید کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی تیره

نام کشمش پلویی را بارها شنیده اید چه در زمینه این محصول فعالیت داشته باشید و یا آنکه بخواهید آن را در منزل استفاده کنید. این نوع کشمش مصارف گوناگونی دارد که می‌ توان آن را در کنار طبخ در کنار برنج، تولید در کنار کیک و کلوچه و شیرینی و نان صنعتی و استفاده در سالاد بهره برد.

 

اما کشمش پلویی در رنگهای مختلفی تولید می شود که هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند با وجود اینکه مصارف آنها به صورت عمومی یکسان است. اما رنگهای اشاره شده می‌توان به زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و تیره اشاره نمود که منظور از تیره همان سرخ یا قرمز پر رنگ است.

 

مناطق زیادی هستند که انواع محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد را تولید می کنند که می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و بوانات استان فارس اشاره نمود که هر کدام با یک کیفیت و قیمتی خاص به خود، آنها را در دستور تولید دارند.

 

اما برترین تولید کننده محصولات اشاره شده منطقه تاکستان استان قزوین است که به علت جنس زمین، میزان بارندگی مناسب در پاییز و زمستان و سرما و گرمای به موقع باعث شده انگور آن از نظر میزان قند بهترین باشد که همین موضوع باعث تولید محصول پلویی باکیفیت خواهد شد که سرآمد آنها کشمش پلویی تیره یا همان آفتابی می باشد.

محصول آفتابی دارای دم و شاخه که پلویی از آن بدست می آید. ⇓

خرید کشمش تیره

خرید کشمش پلویی درب کارخانه

اما بحث در اینجا همان کشمش پلویی تیره سرخ یا سیاه رنگ است که از محصول آفتابی فله ای که توسط باغدار و کشاورز در اواسط شهریور یا اوایل مهرماه تولید می شود و دارای دم، شاخه و خاک است، در کارخانه به دست می آید.

 

محصول اشاره شده در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران عرضه می گردد و بیشتر جهت فروش در بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد تا بحث صادرات. البته فروش این محصول بی دانه بیشتر در بازار کرج و تهران و شهرهای شمالی کشورمان انجام می‌گیرد و در مناطق اشاره شده طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

قیمت کشمش پلویی تیره در حال حاضر  که در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم در تاکستان هر کارتونی در بهترین کیفیت ممکن ۳۹۰۰۰۰ تومان فاکتور می شود که در شهر ملایر که این محصولات را با یک لول کیفی پایین تر تولید می کند هر کارتون ۳۵۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

 

اما نکته مهمی که در حال حاضر و در این فصل پیش آمده متاسفانه این است که به علت افزایش نرخ های انواع کشمش که بیش از ۶۰ درصد تا به الان بوده است باعث شده حتی کارخانه دارانی که زمانی روی کیفیت و برند خود حساس بودند در میان محصول خود جهت عرضه در بازار داخلی و چه امر صادرات جنس بی کیفیت قاطی می کنند و به این صورت قیمت محصول را پایین می آورند که این معضل قبلاً در کارخانه های ملایر رواج داشته اما متاسفانه امسال شاهد آن در میان اکثر تولیدکنندگان تاکستانی هم هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما