خرید اینترنتی کشمش پلویی با قیمت مناسب

خرید اینترنتی و آنلاین کشمش پلویی آفتابی و تیزابی با قیمت مناسب و رقابتی در این مرکز که خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است صورت می گیرد و مشتریان می توانند این محصولات را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایند.

قیمت کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی قابل عرضه

کشمش پلویی یکی از محصولاتی است که در ایران بسیار شناخته شده بوده و خرید و فروش بالایی برای این محصول در بازار ایران صورت می گیرد. تقریباً اکثر مناطق تولید کننده کشمش در ایران این محصول را تولید می کنند اما مشکل اینجاست که خیلی از مشتریان، کشمش پلویی را فقط یک محصول می دانند در صورتی که اینگونه نیست.

 

کشمش پلویی در ایران به چهار دسته مختلف تقسیم می گردد و این محصولات دارای رنگ و شیوه های فرآوری متفاوت از هم هستند که در ذیل به آن اشاره خواهیم نمود:

  1. کشمش پلویی آفتابی که قرمز رنگ است و بدون هیچ ماده اضافی در آفتاب خشک می شود.
  2. کشمش پلویی تیزابی که قهوه ای روشن است و به وسیله تیزاب در آفتاب خشک میشود و در انتها به آن گوگرد هم میزنند.
  3. کشمش پلویی خرمایی که قهوه ای تیره است و به وسیله تیزاب در آفتاب خشک می شود اما در انتها به آن گوگرد نمی زنند.
  4. و در انتها کشمش پلویی زرد که کاملاً طلایی رنگ است و به وسیله تیزاب در آفتاب خشک می شود اما در انتها دو مرتبه به آن گوگرد می زنند تا جایی که رنگ آن کاملا متمایل به زرد شود.

 

مشخصه یکسان تمام این محصولات این است که باید بی دانه یا بی هسته باشند تا هم مناسب برای بازار ایران باشد و هم اینکه مشتریان صادراتی فقط نمونه بی هسته ای این محصولات را طلب می کنند.

خرید اینترنتی کشمش

خرید اینترنتی انواع کشمش

اگر قصد شما خرید در حد یک تن، دو تن یا پایین تر باشد به راحتی می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را از طریق مدیر فروش مجموعه انجام دهید و با پرداخت میزان کمی به عنوان بیعانه، سفارش شما آماده و به سمتتان ارسال خواهد شد و زمانی که به دستتان رسید یا در انبارتان پیاده شد تسویه خواهید نمود.

 

اما طبیعتاً برای بحث صادرات صفر تا صد کار را نمی‌توان اینترنتی انجام داد مگر زمانی که مشتری خارج از کشور باشد که در این صورت با دریافت میزانی به عنوان بیعانه بار را آماده و تا گمرک هر منطقه ای از ایران ارسال خواهیم نمود، نماینده شخص خریدار بار را دریافت و تسویه می کند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین بوده و انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد را تولید و با بهترین کیفیت ممکن بسته بندی می کند. البته شما برای دریافت قیمت به روز این محصولات باید با واحد فروش ارتباط گرفته و ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما