کشمش پلویی را مستقیم از کارخانه خریداری کنید!!!

کشمش پلویی را مستقیم از کارخانه خریداری کنید آیا این موضوع صحت دارد و آیا می‌ توانید مرکزی را پیدا کنید که این امکان را به شما دهد که بتوانید به صورت بدون واسطه خرید خود را مستقیم از کارخانه انجام دهید؟
اگر این مقاله را مطالعه بفرمایید متوجه این موضوع می‌ شوید که یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان که به صورت مستقیم محصولات خود را در بازار داخل و هم امر صادرات عرضه می‌ کند کارخانه کشمش آراد می‌ باشد.

کارخانه کشمش آراد

یکی از کارخانه‌ های کشمش در کشورمان که در شهر تاکستان استان قزوین قرار دارد و در زمینه بوجاری و بسته‌ بندی انواع کشمش علی الخصوص انواع کشمش پلویی فعالیت داشته و این محصولات را هم در بازار داخل و هم در بازار صادراتی عرضه می‌ کند کارخانه کشمش آراد نام دارد، مجموعه ای که از طریق مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی اقدام به فروش تولیدات خود به صورت مستقیم و بدون واسطه در دستور کار دارد که در واقع از همان ابتدای سال ۹۴ که این مجموعه تاسیس شد این برنامه پیاده سازی شد.

در واقع این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت این شهر واقع شده است و علاوه بر اینکه ماده اولیه خود یا همان کشمش‌ های فله‌ ای که دارای دم، شاخه و ضایعات است را از منطقه تاکستان یعنی همین منطقه تامین می‌ کند را بلکه برای تامین آن دسته از مشتریانی که به دنبال تولیدات ملایر و بناب و ملکان هستند هم امکان تامین آن وجود داشته و بار را به صورت فله از باغداران و کشاورزان مناطق اشاره شده خریداری و در این کارخانه کارهای بوجاری روی آن صورت می‌ دهد.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

به صورت کلی تولیدات این مجموعه اگر به صورت کارتونی و بوجاری شده می‌ خواهید در قالب کشمش پلویی سرخ یا آفتابی، کشمش تیزابی گوگردی، کشمش تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی و نیز کشمش انگوری طلایی می‌ باشد. انواع کشمش آبگیری که به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک نیز می‌ باشند و انواع مویز هم جهت آبگیری و هم جهت تازه‌ خوری و نیز شیره کشمش از دیگر تولیدات این کارخانه می‌ باشد و این امکان را به تمامی مشتریان می‌ دهد که بتوانند به صورت حضوری در کارخانه نیز خرید خود را انجام دهند.

محصول پلویی طلایی ⇓

کارخانه کشمش آراد

خرید انواع کشمش پلویی

شما چه بار را برای صادرات بخواهید و چه فروش در بازار داخل یکی از خریدهای شما می‌ تواند انواع کشمش پلویی باشد محصولاتی که گرد و بیضی شکل هستند و سایز آنها ۸ و ۹ میل می‌ باشد که قطعاً باید بدون هسته یا بدون دانه باشند از طرفی توجه داشته باشید محصول صادراتی باید به مایع تیزاب آغشته شده باشد که حکم ماده نگهدارنده آن را دارد و بتوان آن را تا یک سال هم در انبار ذخیره کرد پس با این اوصاف اگر برای صادرات بار بخواهید محصولی نظیر پلویی آفتابی که سرخ رنگ است و بدون تیزاب مناسب شما نخواهد بود.

اما برای صادرات هر محصولی که تاریخ انقضای بالایی داشته باشد می‌ تواند برایتان مناسب باشد در این مجموعه در حجم بسیار زیادی تولید می‌ گردد به گونه‌ ای که امکان فرآوری حدود ۸ تن بار را در روز در اختیار داریم حتی زمانی که بازار بسیار داغ بود که به قبل از سال ۹۸ برمی‌ گردد برای تامین برخی از مشتریان که سفارش حجم بالا می‌ دادند حتی دو شیفته کارگران مشغول به کار بودند تا بتوان می‌ توانستیم در طی مدت زمان اشاره شده بار مورد نیازش را آماده کنیم.

توجه داشته باشید شماره تماس مدیر فروش این کارخانه در صفحات این سایت قرار گرفته است به صورت تلفنی در هر جایی از ایران و حتی خارج از کشور که هستید با ایشان صحبت کنید و یا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. بزرگترین معضل در مورد خرید و ثبت سفارش کشمش این است که قیمت‌ ها متاسفانه ممکن است روزانه تغییر کند به همین جهت تمهیداتی اندیشیده شده است که بتوانید مستقیماً با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید شخصی که علاوه بر سمت فروش، عضو هیئت مدیره کارخانه نیز می‌ باشد و می‌ تواند صحبت نهایی را در مورد قیمت و هرگونه موضوع دیگری که به کشمش مربوط است را با شما انجام دهد.

محصول پلویی آفتابی ⇓

خرید انواع کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی

در حال حاضر که در ابتدای مرداد ۱۴۰۳ هستیم متاسفانه در طول فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آنقدردستخوش تغییر قیمت و افزایش نرخ کشمش بوده‌ ایم که به نوعی نه بازار صادراتی و نه بازار داخل توان افزایش قیمت بیشتر را ندارد. از طرفی به علت میزان موجودی بالایی که برای فصل جدید که کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌ شود باعث گردیده قیمت‌ ها قطعاً در شروع فصل با کاهش مواجه شوند و در حدود ۲۰ درصد پیش بینی این مجموعه برای کاهش قیمت در فصل جدید می‌ باشد.

اما اگر به عنوان مثال بخواهید کشمش پلویی آفتابی را در میانه تابستان ۱۴۰۳ در قالب کارتون ۹ کیلویی که برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد را در قالب کیفیت اعلا و دوبار سورت شده بخواهید یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و اگر یک بار سورت که آن هم درجه یک است بخواهید ک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان می‌ باشد و این ادعا را می‌ کنیم که با کیفیت و قیمت ارائه شده نمی‌ توانید نظیر آن را در سایر کارخانه‌ های تاکستان بیابید که اگر یافتید قطعاً از سمت ما جایزه خواهید داشت.

به منظور اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش پکتین دار با کارشناس ما در ارتباط باشید.

متاسفانه آنقدر قیمت‌ های کشمش گران شده است که دیگر صرفه صادراتی ندارد علی الخصوص بعد از عید نوروز که خیلی از خریداران کشمش صادراتی با این مجموعه تماس گرفتند و به علت عدم همخوانی قیمت کشمش ایران با بازار جهانی ترجیح دادند خرید خود را از سایر تولیدکنندگان کشمش در همسایگی ما نظیر ازبکستان یا ترکیه انجام دهند. اما به عنوان مثال در نظر داشته باشید کشمش تیزابی درجه یک و کشمش انگوری طلایی که هر دو بیشترین میزان صادرات کشمش را در دنیا به خود اختصاص می‌ دهند کیلویی ۱۳۰ هزار تومان می‌ باشد که قطعاً با این قیمت امکان صادرکردن نیست و هیچ کارخانه‌ ای نمی‌ تواند صادرات این کشمش‌ ها را انجام دهد. امید است که فصل جدید شروع شود و پیش بینی ما محقق گردد تا همگی بتوانیم کار کنیم.

محصول پلویی تیزابی ⇓

قیمت کشمش پلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما