فروش بهترین کشمش بیدانه در تهران

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت های آن حضور دارید و این مبحث را مطالعه می فرمایید علاوه بر تولید انواع کشمش در شهر تاکستان استان قزوین اقدام به فروش بهترین کشمش بیدانه یا بدون هسته در قالب بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای را در شهر تهران انجام می دهد.

کشمش بیدانه یا بدون هسته

اگر قرار باشد کشمش ها را به دو دسته اصلی تقسیم بندی کنیم قطعا باید بگوییم یا آنها بیدانه هستند یا دانه دار و نمونه های دانه دار بیشتر برای موارد آبگیری نظیر الکل و سرکه مورد استفاده قرار می گیرند و در بسته بندی کیسه ای و یا در گونی می توان آنها را در بازار یافت و نمونه های بیدانه علاوه بر کاربردهای فوق در قالب بسته بندی های کارتونی و پس از بوجاری در کارخانه در بازار صادراتی و داخلی عرضه می گردند.

محصولات بیدانه در قالب انواع کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری در مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، اراک و خنداب استان مرکزی، زنجان و ابهر استان زنجان، بوانات استان فارس و قوچان استان خراسان رضوی در حجم بسیار زیادی تولید می شوند که در اکثر این مناطق هم کارخانه های بسیاری وجود داشته که کار فرآوری این محصولات را انجام و در قالب بسته بندی کارتونی به فروش می رسانند که البته در معدود مراکزی بسته بندی به صورت سلفونی خواهد بود.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

به صورت کلی خروجی انواع کشمش های بالا را کشمش پلویی می گویند که در قالب رنگ های طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ می توان آنها را در بازار یافت و به این جهت که مصارف این محصولات بیشتر در آشپزی نظیر طبخ در کنار برنج می باشد به آن پلویی می گویند هرچند کاربردهای دیگری نظیر تولید کیک و کلوچه و شیرینی و استفاده در سالاد هم دارا می باشد. توجه داشته باشید سایز محصولات اشاره شده به صورت کلی باید روی 7 و 8 میل باشد تا از آن به عنوان پلویی مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه ای از بسته بندی سلفونی یکی از شرکت های وابسته و واسطه در کشورمان ⇓

کشمش بیدانه یا بدون هسته

کارخانه تولیدی کشمش آراد

یکی از مراکزی که در شهر تاکستان استان قزوین یا بهتر است بگوییم شهرک صنعتی خرمدشت این شهر کار بوجاری و فرآوری انواع کشمشی را که در بالا به آن پرداختیم را انجام می دهد کارخانه کشمش آراد بوده که علاوه بر تولید، فروش مستقیم و بدون واسطه این محصولات را نیز در دستور کار دارد و شما مستقیما از مدیر فروش همین کارخانه ثبت سفارش را انجام خواهید داد که ویژگی ممتازی است که بتوانید به جای آنکه از دلال یا واسطه خرید کنید بلکه مستقیما از کارخانه نیازتان تامین شود.

در واقع از همان ابتدای سال 94 که این مجموعه شروع به کار کرد با ایجاد سایت های مختلف که آن زمان هم اصلا رسم نبود این کار صورت گیرد سعی در جذب مشتریان داخلی و خارجی داشته و تاکنون موفق هم بوده به گونه ای که بیشتر کشورهایی که تاکنون صادرات کشمش داشته اند را از طریق همین سایت ها جذب نموده اند و حتی جالب آنکه مبالغ بیعانه های بالا از آنطرف مرز گرفته اند به صورتی که خریدار حتی یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده و این قدرت این تیم را در جذب مشتریان نشان می دهد.

اما برای صادرات بسته بندی های این شرکت به صورت 10 و یا نهایتا 5 کیلو خالص است و برای بازار داخل به صورت 9 کیلویی بوده که البته 8.5 کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون خواهد بود. شاید اگر بازار علی الخصوص برای صادرات شرایط نرمالی داشت که متاسفانه به این صورت نیست تمهیدات لازم برای نوع بسته بندی سلفونی هم در دستور کار قرار داشت اما هیچ وقت عملی نشد چون طی شش سال اخیر روند صادرات کاملا نزولی بوده و به همین جهت دیگر صرفه ندارد این کار صورت گیرد وگرنه در بسته بندی سلفونی میزان سود بالایی نهفته است نسبت به بسته بندی کارتونی.

محصول فله آفتابی که به صورت دستچین شده برای موارد آبگیری مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کارخانه تولیدی کشمش آراد

فروش انواع کشمش در تهران

اگر در بازار تهران فعالیت تجاری در مورد انواع خشکبار دارید یکی از مجموعه هایی که می تواند نیاز شما را با بهترین کیفیت و قیمت تامین نماید کارخانه کشمش آراد بوده که علاوه بر کشمش های بیدانه کارتونی که در بالا به آن پرداخته شد بلکه انواع کشمش آبگیری نیز در کارخانه موجود داشته و مشتری می تواند این نمونه ها را هم به صورت بیدانه و هم دانه دار در قالب بسته بندی کیسه ای و در گونی خریداری نماید که البته وزن این بسته بندی ها از 10 کیلو شروع می شود و تا 40 کیلو می تواند متغیر باشد.

با این وجود این مجموعه چندین مشتری در قالب بنکدار و مراکز پخش و نیز مشتریان جزئی تر در شهر تهران دارد که البته وجود بسته بندی با برندهای متفاوت کار را به گونه ای رقم زده است که نگرانی از این بابت وجود ندارد که بین کارکردن این مشتری ها که برای جا انداختن برند این شرکت تلاش می کنند تداخلی صورت نگیرد. یعنی اگر برای فروش و جاانداختن برندی مانند کشمش آراد این مجموعه در این شهر تلاش می کنید مشتری دیگر اگر تماس بگیرد و قصد خرید انواع کشمش کارتونی را داشته باشد باید بداند که برند دیگر این مجموعه به عنوان مثال تاک سودا را در اختیار این مشتری قرار می دهیم تا بتواند با خیال راحت اقدام به فروش و عرضه کشمش مورد نظر داشته باشد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

شما می توانید علاوه بر تماس تلفنی با شماره های قرار گرفته شده در این سایت که مربوط به شخص مدیر فروش همین کارخانه می باشد بلکه می توانید در یکی از شبکه های اجتماعی نیز با ایشان ارتباط گرفته و هر گونه فایل تصویری از محصول اشاره شده نیز بخواهید دریافت نمایید. از طرفی ویژگی که باعث می گردد این شرکت متفاوت از سایر مجموعه ها باشد این است که امکان خرید حضوری را برای تمام مشتریان حفظ نموده ایم تا خیالشان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله میشوند راحت شود و شما می توانید پس از مشاهده بار و یا ثبت سفارش آن کیفیتی از بار که مدنظرتان است خرید خود را نهایی کنید.

محصول تیزابی یا پلویی قهوه ای روشن که از انواع کشمش کارتونی می باشد. ⇓

فروش انواع کشمش در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما