بهترین نرخ کشمش پلویی در ملایر

اگر به دنبال خرید کشمش پلویی با بهترین نرخ ممکن از تولیدات ملایر هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد از تولیدکنندگان کشمش اشاره شده بوده و می‌ توانید به صورت مستقیم پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه خرید خود را ثبت نمایید.

کشمش پلویی

محصولی که بیشترین میزان تولید را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد انواع کشمش پلویی نامیده می‌ شود، محصول اشاره شده در قالب رنگ‌ های طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود است و در واقع به هر محصول گرد و بیضی شکلی که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ سایز آن ۸ و ۹ میل تعریف می‌ گردد پلویی می‌ گویند و از این جهت که جهت طبخ در کنار برنج نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می‌ گیرد به این نام شهرت یافته است.

تقریباً در تمامی مناطقی که انگور و کشمش و البته کارخانه بوجاری این محصولات وجود دارد می‌ توانید پلویی را بیابید، در واقع محصول پلویی خروجی کارخانه‌ های کشمش می‌ باشد نه زمین‌ های کشاورزی یا باغ‌ های زراعی. در واقع باغداران و کشاورزان کار خشک کردن انگور و تبدیل آن به کشمش را انجام می‌ دهند و چون محصول اشاره شده دارای دم، شاخه، سنگریزه و هرگونه ضایعات دیگری ممکن است باشد به کارخانه‌ ها فروخته می‌ شود تا این مراکز عملیات شستشو و سورت کردن را روی آن انجام دهند و تبدیل به محصولی شود که به دست شما می‌ رسد و کاملاً تمیز و شسته شده است.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما اگر قرار باشد بزرگترین تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی را که در بالا به آن پرداختیم را نام ببریم نام تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان رضوی را نام ببریم که وجود کارخانه‌ های بسیاری در این شهرها و مناطق عملیات فرآوری را روی کشمش‌ های آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری اعمال می‌ کنند تا تبدیل به انواع کشمش پلویی شود و برخی از این محصولات فقط جهت فروش در بازار داخل مانند کشمش پلویی آفتابی، محصول دیگر فقط جهت فروش در بازار صادراتی مانند کشمش انگوری طلایی و محصول تیزابی گوگردی و بدون گوگرد که رنگ‌ های کهربایی روشن و کهربایی تیره دارند هم در بازار داخل هم امر صادرات از آنها استفاده می‌ کنند.

پلویی طلایی زرد رنگ ⇓

کشمش پلویی

کشمش پلویی ملایر

از مناطق اصلی تولیدکننده انواع کشمش پلویی که در بالا هم به آن پرداختیم استان همدان است که حدود ۷۰ کارخانه در این شهر و مناطق اطراف آن کار بوجاری محصولات را انجام می‌ دهند. شهرت و معروفیت این منطقه از ایران به گونه‌ ای است که حتی در برخی از کشورهای واردکننده انواع کشمش ایران که به عنوان مثال با مدیر فروش این کارخانه ارتباط می‌ گیرند می‌ گویند ما کشمش ملایری می‌ خواهیم در صورتی که ما محصولی به این نام نداریم و ملایر یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش است.

با وجود اینکه تولیدات ملایر دقیقاً عین تولیدات تاکستان استان قزوین است و روی هم رفته بیش از نیمی از کشمش ایران در اختیار این دو منطقه از کشورمان می‌ باشد یک فرق بزرگ و عمده بین تولیدات این دو منطقه وجود دارد و آن کیفیت و مرغوبیت بار می‌ باشد. اگر شما جنس درجه یک و اعلا می‌ خواهید قطعاً باید از منطقه تاکستان خرید کنید ولی اگر به دنبال خرید جنسی با قیمتی مناسب که طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر هم دارد هستید تولیدات ملایر بسیار به کارتان خواهد آمد، مشتری چه بار رو برای صادرات بخواهد و چه فروش در بازار داخل همیشه جنس درجه یک خریداری نمی‌ کند بلکه گاهی اوقات نیاز است محصولی را تهیه کند که قیمتی رقابتی داشته باشد حال اگر کمی کیفیتش پایین باشد مورد خاصی پیش نمی‌ آید.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید با وجود اینکه در شهر تاکستان استان قزوین یا بهتر است بگوییم شهر صنعتی خرمدشت این شهر قرار دارد و طبیعتاً باید از کشمش‌ های فله‌ ای منطقه تاکستان را بوجاری و فرآوری کند اما برای تامین آن دسته از نیاز مشتریانی که قصد خرید کشمش ملایری را دارند بار به صورت فله از باغداران و کشاورزان منطقه اشاره شده خریداری و در این کارخانه کارهای بوجاری را روی آن انجام می‌ دهیم و با بسته‌ بندی متفاوت به دست مشتری می‌ رسانیم.

تیزابی گوگردی کهربایی رنگ ⇓

کشمش پلویی ملایر

بهترین نرخ کشمش پلویی در ایران

اینکه می‌ گوییم بهترین نرخ منظور با توجه به کیفیت است وگرنه تولید کشمش ارزان قیمت که هنر نیست. می‌ توان میزان افت کشمش را بر روی خط تولید به حدود ۱۲ درصد رساند به گونه‌ ای که میزانی غوره هم در میان کشمش انتهای خط تولید مخلوط شده باشد، به جای آنکه جنس درجه یک را به عنوان کشمش فله‌ ای بر روی خط تولید بریزیم جنس ارزان قیمت را جایگزین آن کنیم در این هنگام می‌ بینیم که به راحتی قیمت خروجی کشمش تا ۲۵ درصد ارزان‌ تر می‌ شود پس تولید کشمشی ارزان هنر نیست اما اینکه می‌ گوییم بهترین نرخ با توجه به کیفیت ادعای این مجموعه است اگر شما توانستید خلاف این را ثابت کنید پیش ما جایزه دارید.

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی که در این مجموعه تولید می‌ شود به صورت هشت و نیم خالص که بسته‌ بندی به صورت کارتونی است و ۵ لایه و نیم کیلو وزن کارتون می‌ باشد در حال حاضر که در نیمه دوم تیر ۱۴۰۳ هستیم به صورت تسویه یک ماهه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود. این تضمین را به شما می‌ دهیم که اگر همین نمونه کشمش را به کارخانه‌ های دیگری نظیر سبحان تاک ببرید و از آنها بخواهید که این جنس را تولید کنند زیر یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به شما نرخ نخواهند داد.

توجه به این نکته بسیار ضروریست که این مجموعه ۴ برند با ۴ بسته‌ بندی مختلف در اختیار دارد و می‌ تواند کیفیت‌ های مختلف از یک نوع کشمش و نیز تولیدات تاکستان و ملایر را به صورت جداگانه بسته‌ بندی و به دست مشتری برساند که موضوع مهمی است و برای خیلی از بنکداران و مراکز پخش بسیار حائز اهمیت می باشد.

پلویی آفتابی سرخ رنگ ⇓

بهترین نرخ کشمش پلویی در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما