بهترین تولیدکننده کشمش صادراتی بناب

اگر شما تاجر یا یک شرکت بازرگانی باشید به خوبی می‌ دانید یکی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان انواع کشمش می‌ باشد  و یکی دیگر از مناطق تولیدکننده این محصولات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است که شما می‌ توانید در این مجموعه مستقیماً از بهترین تولیدکننده این نوع کشمش‌ ها خرید خود را انجام دهید.

انواع کشمش صادراتی ایران

به صورت کلی کشمش محصولی است صادراتی و اگر در طول سال حجم قابل توجهی از آن صادر نشود میزان بسیار زیادی از تولیدات کشورمان روی دست باغدار یا بهتر بگوییم دلال باقی خواهد ماند و ایران یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش صادراتی در دنیا شناخته می‌ شود و تا همین ۱۰ سال پیش جزء سه صادرکننده برتر این محصولات در دنیا شناخته می‌ شدیم اما در حال حاضر به لطف کاربلدی مسئولین و اینکه در هر امری بسیار توانا هستند به سختی جز ۱۰ تای اول قرار می‌ گیریم و فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بدترین فصل صادراتی کشمش حداقل طی ۲۰ سال اخیر که از آن اطلاع داریم متاسفانه بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

میزان تولید کشمش در ایران بسیار بالاست و تقریباً در هر منطقه‌ ای از ایران که انگور در اختیار دارد کشمش هم تولید می‌ شود چون ماندگاری طولانی داشته و مشتریان بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد اما این محصولات باید یک سری ویژگی‌ هایی داشته باشند تا بتوان به عنوان یک محصول صادراتی روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرد که موارد اصلی آن را در پایین اشاره می‌ کنیم:

  1. کشمش صادراتی باید به مایع تیزاب آغشته شده باشد که اگر دود گوگرد هم به آن بخورد بهتر است چون جنبه آفت کشی دارد در این صورت تاریخ انقضای محصول اشاره شده بالاتر می‌ رود و می‌ توان تا مدت بیشتری در انبار آن را ذخیره کرد.
  2. محصول صادراتی باید بدون هسته و بدون دانه باشد و خیلی کم پیش می‌ آید که از نمونه دانه‌ دار یا هسته‌ دار برای صادرات استفاده کنند.
  3. میزان تولید کشمش صادراتی در طول سال باید بالا باشد یعنی اگر شما یک پارت یا یک کانتین بار را به سمت مقصد فرستادید و خریدار از آن رضایت داشت باید بتوانید برای پارت‌ های دیگر هم تامین آن را انجام دهید.

بارگاه (سایه خشک) برای تولید محصول انگوری طلایی ⇓

انواع کشمش صادراتی ایران

کشمش های صادراتی ایران

با توجه به مشخصاتی که در بالا بیان شد و اگر در زمینه کشمش کار کرده باشید دیگر باید به خوبی بدانید که کدام محصولات در ایران مناسب صادرات هستند اما به صورت کلی کشمش تیزابی در هر دو حالت گوگردی و بدون گوگرد که در تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان در حجم بسیار زیادی تولید می‌ شود، کشمش سبز قلمی که تولید انحصاری منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می‌ باشد و کشمش انگوری طلایی باز هم در تاکستان، ملایر و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می‌ گردد بیشترین میزان صادرات انواع کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهند.

اما یکی از منطقه‌ های تولیدکننده انواع کشمش صادراتی که در بالا هم به آن پرداخته شد که محصول انگوری طلایی این منطقه در کشورمان سرآمد است و به واقع کیفیت بی‌ نظیری دارد منطقه بناب استان آذربایجان شرقی می‌ باشد که بگذارید همین جا این موضوع بسیار مهم گفته شود که منطقه بناب به خودی خود کشمش انگوری طلایی که به آن پلویی زرد هم می‌ گویند را در مقیاس بالایی تولید نمی‌ کند و این محصولات را به صورت فله از ملکان همین استان خریداری می‌ کند که فاصله چندانی هم با هم ندارند اما چون بیشترین کارخانه‌ های بوجاری محصول اشاره شده در بناب قرار دارد این محصول را با نام کشمش بناب می‌ شناسند.

کشمش اشاره شده به علت میزان استفاده زیاد از دود گوگرد به رنگ زرد یا طلایی در می‌ آید و وقتی که انگور در شهریورماه چیده شد آن را به مایع تیزاب داغ آغشته کرده سپس از بارگاه آویزان می‌ کنند و سپس به آن دود گوگرد می‌ زنند و به این صورت محصول زرد رنگی پدید می‌ آید که مناسب صادرات به کشورهای عربی می‌ باشد هرچند طی چند سال اخیر به خاطر مواردی که در بالا هم به آن اشاره شد میزان صادرات این محصول کمتر از گذشته شده و کشوری نظیر ازبکستان تامین این محصول را برای کشورهایی اشاره شده در حد بیشتری انجام می‌ دهد.

کشمش های صادراتی ایران

تولید کشمش صادراتی بناب

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید علاوه بر اینکه کار تولید انواع کشمش صادراتی را در کشورمان و در شهر تاکستان استان قزوین انجام می‌ دهد بلکه در امر فروش مستقیم و بدون واسطه تولیدات خود نیز نقش داشته به گونه‌ ای که تاکنون به کشورهای مختلفی کار صادرات کشمش‌ های خود را انجام داده است که یکی از تولیدات این مجموعه که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد همان محصول بناب می‌ باشد یعنی کشمش انگوری طلایی.

با توجه به اینکه در خود شهر تاکستان و چند سالی است که دقیقاً با همان فرمول بناب و ملکان کشمش انگوری تولید می‌ گردد اما از نظر عیار بار کمی و فقط کمی کیفیت آن از مناطق اشاره شده پایین‌ تر می‌ باشد به همین جهت ما برای تامین مشتریانی که به دنبال خرید این محصول هستند بار را به صورت فله که دارای دم، شاخه و سنگریزه است از بارگاه داران و باغداران و کشاورزان ملکان و بناب خریداری و درون مجموعه خودمان کار بوجاری و بسته‌ بندی این نوع کشمش‌ ها را انجام می‌ دهیم با همان قیمتی که کارخانه‌ های بناب به مشتری خود قیمت می‌ دهند شاید هم پایین‌ تر، تولید و عرضه آنها را انجام می‌ دهیم.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

محصولات اشاره شده در قالب کارتون‌ های ۵ و یا نهایتاً ۱۰ کیلویی خالص بسته‌ بندی و برای مشتری فاکتور می‌ شود و شما می‌ توانید به صورت حضوری به کارخانه بیایید کیفیت بار مورد اشاره شده را بررسی و سپس اقدام به ثبت سفارش داشته باشید و با توجه به اینکه در حال حاضر در تیر ماه ۱۴۰۳ هستیم عملاً فصل برای محصول اشاره شده به انتها رسیده است و باید دو ماه دیگر صبر کنیم تا بار جدید وارد بازار شود تا آن موقع بتوانیم به مشتری خود قیمت روز تقدیم کنیم.

کیفیت محصول انگوری طلایی مجموعه تولیدی کشمش آراد ⇓

تولید کشمش صادراتی بناب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما